חדשות

באר שבע על מפת התיירות?

חדשות4 בנובמבר 2019    2 דקות
0

מאות יזמים ואנשי תיירות הגיעו לכנס המלונאות הראשון שהתקיים בבירת הנגב בהובלת משרד התיירות והעירייה

באר שבע על מפת התיירות?
"בסיס מצוין למותג הנגב". הבכירים בכנס | צילום: דיאגו מיטלברג

כנס המלונאות הראשון של באר שבע התקיים באחרונה, בנוכחות מאות יזמים ואנשי עסקים מתחום התיירות והמלונאות. ל"שבע" נמסר, שהאירוע נערך בהובלת משרד התיירות והעירייה בשיתוף החברה הכלכלית – מינהלת העיר העתיקה והתיירות, המקדמים את תחום המלונאות והתיירות בבירת הנגב. במטרה להמשיך לפתח את תחום המלונאות הצובר תאוצה בעיר, יזמו משרד התיירות והרשות לראשונה כנס שיחבר בין יזמים פוטנציאליים לבעלי נכסים, תיירנים ובעלי מקומות לינה ואירוח מרחבי באר שבע.

במסגרת האירוע, שהתקיים בהובלת אמיר הלוי (מנכ"ל משרד התיירות) ורוביק דנילוביץ' (ראש העירייה), נערכו הרצאות מקצועיות שעסקו בין היתר בהצגת תיירות בירת הנגב, ההזדמנויות הקיימות לבעלי עסקים בתחום התיירות, הכדאיות הכלכלית בפרויקטים מלונאיים בעיר והפרקטיקה כיצד להגיש בקשות למענקים. בתום ההרצאות, התקיים סיור "מפתיע ומרתק בעיר העתיקה המתחדשת של באר שבע וברחבי העיר".

כאמור, מאות תיירנים, יזמים ובעלי עסקים בתחום התיירות השתתפו בכנס, שמעו הרצאות מקצועיות, ולקחו חלק פעיל בשולחנות עגולים שהתנהלו באירוע, מתוך מטרה להנגיש את המידע המקצועי לציבור, ולהמשיך לפתח את תחום התיירות והמלונאות בבירת הנגב.

דנילוביץ': "באר שבע יצרה בשנים האחרונות חוויית תיירות שלא נראתה כמותה באזור. העיר באר שבע מציעה ליזמים גדולים וקטנים מתחום התיירות הזדמנות אדירה להשקעה בתחום בעיר, זאת בהמשך להזדמנויות ולהשקעות שפותחו במטרופולין בשנים האחרונות. העיר רואה בתיירות מנוע צמיחה אדיר שמחזק את המטרופולין ואת הנגב כולו".

הלוי: "כל מה שקשור לנגב ובאר שבע כבירת הנגב זה הפוטנציאל הבא של מדינת ישראל. באר שבע היא לא רק בירת הסייבר, היא העיר הגדולה בנגב שבה שווקים, עיר עתיקה תוססת, קולינריה משובחת וסטודנטים שנוהרים מכל הארץ ללמוד ולגור בה. כל אלה ועוד הם בסיס מצוין למותג הנגב שמשרד התיירות מקדם. תמשיכו להאמין בפוטנציאל, ויחד נמשיך להשקיע כדי לייצר את המוצר הכי טוב ואיכותי שיש. השיאים בכניסות תיירים לישראל יוצרים הזדמנות גדולה לדרום, ולכן צריך לפתח מקומות לינה רבים ואיכותיים שיתנו מענה לכל המבקרים שפוקדים את האזור הייחודי הזה".

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה