חדשות

מפקד חדש לבית המעצר "אוהלי קידר"

חדשות24 באוקטובר 2019    3 דקות
0

גונדר משנה מרק אלפסי סיים את תפקידו, והעביר את הפיקוד על בית המעצר לגונדר משנה מנחם ביבס

מפקד חדש לבית המעצר "אוהלי קידר"
"התחדשות". טקס חילופי הפיקוד | צילום: דוברות שב"ס

גונדר משנה מנחם ביבס קיבל אתמול (רביעי) את הפיקוד על בית המעצר "אוהלי קידר" שבמתחם כלא באר שבע במחוז דרום של שב"ס, זאת מידיו של גונדר משנה מרק אלפסי שמונה לפקד על בית הסוהר "איילון" שברמלה.

ל"שבע" נמסר, שטקס חילופי המפקדים התקיים ב"אוהלי קידר" במעמד מ"מ נציב בתי הסוהר גונדר אשר וקנין, מפקדת המחוז גונדר קטי פרי וסגל הפיקוד הבכיר של הארגון ומחוז דרום וגמלאי יחידות המחוז.

גונדר אשר וקנין: "היום הוא יום חג למחוז דרום; מינוי 2 מפקדים בכירים למפקדי בתי מעצר מרכזיים במחוז, התחדשות וקידום תהליכים ארגוניים. אני מברך את סגלי הפיקוד, הסוהרים והסוהרות והגמלאים שכיבדו אותנו בטקסים המרגשים.

מארק המפקד היוצא, 'אוהלי קידר' הינו בית המעצר הגדול ביותר בדרום, וחשיבותו משמעותית ורבה. ישנה חשיבות גדולה לניהול תקין ונכון של בית המעצר לנוכח אלפי המשימות היומיומית להן נדרש סגל בית המעצר, ובהכרח יש לכך השפעה על כל שאר יחידות המחוז. גנ"מ אלפסי ניהל את היחידה בצורה ראויה ומקצועית מאוד; כמפקד, ניכרת בו הבגרות האישית, האחריות והיכולת להוציא לפועל משימות מאתגרות ככל שיהיו. מאחל לך הצלחה בתפקידך החדש והמאתגר בבית סוהר 'איילון'.

"גנ"מ ביבס המפקד הנכנס, בתפקידיך הקודמים כיהנת בתפקידי ליבה בבתי סוהר מורכבים ומרכזיים. ניחנת ביכולת התמודדות מול אתגרים באופן מחושב, נחוש וברוגע שכה מאפיין אותך. בחירתך לתפקיד הייתה אך טבעית, לאור יכולותיך המקצועיות והרקע המבצעי הרב שלך בארגון. סוהרות וסוהרי בית מעצר 'אוהלי קידר', ההתמודדות עם אתגרי בית המעצר פוגשת אתכם יומיום בעבודתכם המאתגרת הטומנת בחובה מאמץ גדול בטיפול בעצורים ברוך ובחמלה. אתם עושים זאת היטב, ועל כך שאו ברכה".

גונדר פרי: "בית המעצר 'אוהלי קידר', הגדול במחוז דרום, מאופיין בריבוי תנועות וממשקי עבודה מול גורמי פנים וחוץ במשך כל שעות היממה. היום מתחלפים 2 מפקדים שהם 'שחקני נשמה', איש איש בדרכו, איש איש בייחודיות שלו; גנ"מ מרק אלפסי שמתוך אהבת אדם ובדרכי נועם הוביל תהליכים ואנשים, והצליח לגבש יחידה לכדי משפחה ויצירת תהליכי עבודה באופן ראוי להערכה".

למפקד הנכנס, גנ"מ מנחם ביבס, העבירה פרי איחולי הצלחה, וציינה ש"המשימה העומדת בפניך מנחם אינה פשוטה ואף מורכבת, קליטת עצורים בכל ימי השבוע סביב השעון, שיפור ושידרוג אגפי הכליאה והקשב התמידי לצרכי האסירים, הסגל והמערכת מחייבים אותך להיות דרוך וממוקד מטרה, ואני בטוחה שתעשה את המלאכה הכה חשובה ומורכבת הזו בתבונה ובהצלחה".

גונדר משנה אלפסי : "לבית מעצר אוה"ק נשמה הפועמת בכל שעות היממה. לאורך כל התקופה בכל שלב ובכל תהליך טובת הסגל והעצמתו עמדו לנגד עיניי לצד העשיה המקצועית, השמירה על המשמורת החוקית של העצורים, שיקומם, חינוכם והטיפול ומתוך הבנה שאנו אמונים לטפל באלה אשר טעו בדרכם".

גונדר משנה ביבס: "אתגרים רבים ומורכבים עומדים בפתחי עם קבלת האחריות על פיקוד היחידה; אתגר כליאתי, אתגר ביטחוני ואיומי ייחוס שונים. יחד נמשיך לשים במוקד את תחום הטיפול והשיקום באסירים ובעצורים, כי זוהי חובתנו לחברה אליה חוזרים האסירים. נוכח כל האתגרים העומדים בפני היחידה בזכות סגל מגוייס איכותי ומוביל ובעזרת עבודה קשה, סגל בימ"ר אוה"ק אני סומך עליכם ומאמין שבהובלתי נמשיך ונגיע יחדיו להישגים גבוהים".

מפקד בית המעצר הנכנס, תושב הדרום, נשוי ואב ל-3, כיהן בתפקידיו האחרונים כסגן מפקד בית סוהר "רימונים", סגן מפקד בית סוהר "אשל", ראש ענף חירום בחטיבת הביטחון ובתפקידי ביטחון ומודיעין שונים ביחידות שטח.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה