חדשות

מפגש ביטחוני מסקרן בשער הנגב

חדשות17 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

אנשי ביטחון ביישובי המועצה האזורית למדו על פיתוחים חדשים בתחום המיגון, ביניהם שמיכת ה"ארמדילו"

מפגש ביטחוני מסקרן בשער הנגב
מיגון אישי. שמיכת ההגנה | צילום: באדיבות חברת T9

מפגש של אנשי ביטחון ביישובים שבמועצה האזורית שער הנגב נערך באחרונה בהשתתפות קציני ביטחון, שלמדו על פיתוחים טכנולוגיים חדשים, ואף שיתפו את הנוכחים באתגרים העומדים בפניהם לקראת השנה החדשה.

ל"שבע" נמסר, שבין הפיתוחים המסקרנים ביותר נרשמה שמיכת ה"ארמדילו", פיתוח של חברת 9T, המציע מיגון אישי בכל מקום לכל אדם ובכל גיל. על כך, סיפר לירן כהן, מייסד החברה: "הצלחנו לייצר שמיכה המותאמת אישית כך שבעת אזעקה, אותו אדם יכול פשוט לשלוף את המיגון. השמיכה הממוגנת יכולה לצמצם את פגיעת הרסיסים. בדקנו אותה בעשרות מצבי חירום, וגילינו שהיא נוחה ויעילה ויכולה להציל חיים רבים".
הנושאים הנוספים שעלו במפגש הייחודי מפי הקב"טים היו מיגון בתי אבות, מיגון חקלאים, אנשי רפואה ועוד. מרק פרוביזור, יוזם המפגש המשמש כיועץ ביטחוני בכיר, השותף לרעיון ובעל חברת "פרו – אסימטרי", ציין שהקב"טים העלו התמודדויות, אתגרים ואף יצאו עם פיתרונות חדשניים ומסקרנים.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה