חדשות

מיגון לבדואים בנגב

חדשות17 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

מפקד פיקוד העורף נפגש עם ראשי רשויות בדואיות באזור, במטרה לקדם את העניין החשוב

מיגון לבדואים בנגב
מיגון לתושבים הבדואים. הסיור בנגב | צילום: יח"צ

סיור מקצועי של מפקד פיקוד העורף, האלוף תמיר ידעי, עם הפיקוד הבכיר של החיל בחברה הבדואית בנגב התקיים באחרונה, בשיתוף הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב. ל"שבע" נמסר, שבמהלך הסיור נערכו מפגש היכרות ושיח עם ראשי הרשויות הבדואיות במרכז "סוויץ'" לקידום והכשרה מקצועית מייסודו של מכון "טריגובוף" בשיתוף "מונא – חלל לשינוי" וחברת "עידן הנגב".
את המפגש פתח ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, שהתייחס לבעיות המיגון של התושבים ברהט, באזורי המגורים שנבנו לפני 1992 ובפזורה הסמוכה לעיר הבדואית בה מתגוררים כ-5,000 תושבים ללא מרחבים מוגנים.

מנכ"ל הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב יאיר מעיין, התייחס גם הוא לאתגרים הניצבים בפני החברה הבדואית בנגב ולחיבור החשוב בין פיקוד העורף לבין הרשויות הבדואיות באזור.

בהמשך, סיירו ראשי הרשויות, הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים והסגל הבכיר של פיקוד העורף בריכוזי ההתיישבות בחברה הבדואית, באזור רהט, לקייה, חורה, אום בטין וכסייפה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה