חדשות

מכת הברק בחוף זיקים: נקבע מותו של הנער שנפצע קשה באירוע

חדשות16 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

רופאי בית החולים ברזילי נאלצו לקבוע את מותו של אשר חזות, שנפגע מברק בעת שהיה בחוף עם משפחתו. בנוסף אליו נפצעו באירוע שני אחיו וגיסתו

מכת הברק בחוף זיקים: נקבע מותו של הנער שנפצע קשה באירוע
אשר חזות | צילום: באדיבות המשפחה

רופאי בית החולים נאלצו הערב (רביעי) לקבוע את מותו של אשר חזות, הנער שנפצע אתמול באורח קשה ממכת ברק בעת ששהה עם משפחתו בחוף זיקים, וזאת למרות מאמצי הרופאים בבית החולים. "אשר בחור ישיבה, לומד כל היום, ילד טוב. רצינו ללכת ליהנות בים, קצת לשחק, אבל יצא אסון. זה כואב", סיפר אלחנן אחיו – שנפצע גם הוא באירוע. בשלב זה מאושפזים עדיין בבית החולים שני אחיו של אשר וגיסתו. מצבה של הגיסה, אפרת חזות עדיין קשה ושני האחים פצועים באורח בינוני וקל.

כזכור, האירוע התרחש שלשום סמוך לשעה 14:00, כשחובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי במקום והם פונו במצב לבית החולים ברזילי באשקלון. הפצועים בינוני וקל שתקשרו הסבירו אתמול לצוות הרפואי שישבו על חוף היום כשלפתע התעוררו מחוסרי הכרה כשלטענתם כלל לא הבינו מה אירע.

גיא, צעיר שהיה במקום האירוע והיה מהראשונים שהעניקו לנפגעים טיפול רפואי, סיפר בכאן ב' גם הוא על האירוע הקשה. "הייתי 20 מטר מהם, זה היה כמו פלאש של רימון הלם", אמר. גיא הוסיף כי בתחילה לא העדים הבינו שהיו נפגעים מפגיעת הברק, אך כאשר החלו הוא וחבריו ללכת למכוניתם בעקבות הסופה, הוא הבחין באדם דתי קורא לעזרה, ורק כשהגיע למקום הפגיעה הבין כי היו נפגעים בנפש.
עד ראייה נוסף שנכח במקום בזמן פגיעת הברק אמר: "זה היה ממש חזק, אני בחיים לא הייתי כל כך קרוב לברק. זה היה בום פשוט. אני לא יודע אם הצלתי את החיים שלהם אבל אני לא רוצה לחשוב על מה היה קורה אם לא היינו שם. באתי לבלות וזה מה שקרה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה