חדשות

סוכות של ערבות הדדית

חדשות15 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

תלמידי מקיף אמי"ת באר שבע סייעו לתושבים בעיר להקים סוכות, והם גם קבעו מועד לפירוקן אחרי החג

סוכות של ערבות הדדית
"להרבות באהבת ישראל". משתתפי הפרויקט | צילום: באדיבות אמי"ת

לקראת חג הסוכות, יצאו תלמידי מקיף אמי"ת באר שבע לסייע לתושבי העיר הזקוקים לכך בבניית סוכות.

ל"שבע" נמסר, שבשבועות האחרונים הועברה הודעה ברשתות החברתיות ובקבוצות הווטס-אפ השונות הקוראת לכל הזקוק לסיוע בהקמת סוכה לפנות לבית החינוך. פניות רבות התקבלו, והתלמידים התגייסו למבצע.

בליווי המחנכים, התפזרו תלמידי המקיף ברחבי בירת הנגב, ובנו סוכות לקשישים ובעלי מוגבלויות, כדי שגם הם יוכלו ליהנות ממצוות ישיבה בסוכה. התלמידים עבדו במרץ רב, לשמחתם והתרגשותם של בעלי הסוכות. במטרה להשלים את המלאכה, התלמידים אף קבעו מועד לאחר החג לפירוק הסוכות.

אחד התלמידים שהשתתף במבצע, סיכם: "ההתרגשות של המבוגרים להם עזרתי לבנות את הסוכה הייתה גדולה; שמחתי שיש ביכולתי לעזור לאחרים לשמוח בשמחת החג".

צוריאל רובינס (מנהל בית החינוך): " אני שמח על העשייה המבורכת והרצון הטוב של התלמידים לפעול למען האחר. סוכות הוא חג שמסמל את אחדות ישראל, באמצעות החיבור בין ארבעת המינים. לבנות סוכה למי שלא יכול, זוהי ההזדמנות לחבר את עם ישראל, ולהרבות באהבת ישראל".

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה