חדשות

הנוסעים מצביעים ברגליים

חדשות3 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

חברות "דן בדרום" ו"דן באר שבע" ממשיכות לשפר את שירותי התחבורה: גידול דרמטי במספר הנוסעים ובמדד השירות לנוסע

הנוסעים מצביעים ברגליים
צילום: יח"צ דן בדרום

מאז כניסתה של חברת "דן בדרום" ליישובים בדרום לפני כ-3 שנים, נרשם גידול משמעותי בכמות הנוסעים בתחבורה הציבורית בקווים העירוניים באזור. ל"שבע" נמסר, שהחברה הפועלת בין היתר באופקים, נתיבות ושדרות, הגדילה בצורה משמעותית את מספר הנוסעים בתחבורה.

לפי נתוני השימוש, השיגה "דן בדרום" עלייה של 6.8 אחוזים בחציון א' של 2019, כאשר כמות הנוסעים עומדת על 1,999,028 לעומת 1,220,016 בחציון א' של 2018. אצל "דן באר שבע" חלה עלייה של 1.6 אחוזים בהשוואה לחציון א' של השנה שעברה, כאשר כמות הנוסעים עומדת על 9,902,719 מול 9,744,599.

מנתוני השימוש של החציון הראשון של 2019 בהשוואה לחציון א' של השנה שעברה מתברר שנרשמה עלייה בכמות הנוסעים בקווים העירוניים שמפעילה "דן בדרום". כך למשל, בשדרות הייתה עלייה של 9.2 אחוזים, באופקים של 9.8 אחוזים, ובנתיבות חלה עלייה חדה של 17.3 אחוזים.

גם בשירות, מוכיחות החברות המשך פעילות לרווחת הציבור; אחוז הפניות (בתלונות) למול כמות הנסיעות המבוצעות במהלך היממה עומד על 0.9 אחוזים בלבד, כאשר אחוז התלונות בגין אי ביצוע נסיעה כנדרש למול כלל הנסיעות המבוצעות במהלך היממה עומד על 0.2 אחוזים בלבד. זאת ועוד, ממוצע זמן המענה לכל פנייה עומד על 24 – 48 שעות (היקף פעילות החברות בימי חול הוא יותר מ-2,950 נסיעות). בנוסף, במדד חריגה משוקלל לפי מפעילים, בקרה תפעולית וסקר שביעות רצון נמצא ש"דן בדרום" עומדת על חריגה של 1.92 אחוזים, ו"דן באר שבע" על 1.82 אחוזים.

טל כהן (מנכ"ל "דן דרום" ו"דן באר שבע"): "החברות מציגות שיפורים בכל רבעון, בכל הפרמטרים, ובהמשך השנה נגדיל עוד יותר את היקף הנסיעות, כך שתושבי היישובים ירגישו בשיפור הנוסף. אפשר לומר בביטחון שבדרום יש את התחבורה ציבורית הטובה בישראל לפי הפרמטרים של שירות וביצוע".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה