חדשות

כתב אישום: מורה מלקיה הסיתה לטרור נגד יהודים

חדשות3 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

הנאשמת אמנה אבו סעד פרסמה בדף הפייסבוק שלה דברי הסתה לטרור ותמיכה בארגון טרור, לאחר פיגועים

כתב אישום: מורה מלקיה הסיתה לטרור נגד יהודים
צילום אילוסטרציה: ingimage

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה היום (חמישי) לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום נגד מורה בבית ספר, תושבת לקיה, אשר פרסמה בדף הפייסבוק שלה דברי הסתה לטרור ותמיכה בארגון טרור, במשך תקופה ארוכה משנת 2014, בה אירעו אירועי אלימות ופיגועים כנגד יהודים על רקע לאומני.

על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מסעד מסעד, הנאשמת אמנה אבו סעד (28), אשר שימשה בחלק מהזמן הרלוונטי כמורה בבית הספר התיכוני בלקיה, החזיקה בדף הפייסבוק תחת השם "אמנה מחמוד" ולו מאות עוקבים וחברים (900 עוקבים ו-800 חברים).

במספר רב של הזדמנויות, לאחר פיגועיי ירי ודקירות שבוצעו כלפי יהודים על רקע לאומני, פרסמה הנאשמת פוסטים בפייסבוק ובהם תמונות מהפיגוע וקריאות הסתה נגד היהודים. כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של תמיכה בארגון טרוריסטי, הסתה לאלימות או טרור ועוד.

התיק נחקר ע"י פח"ע דרום ושירות הביטחון הכללי.

 

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה