חדשות

"אנחנו מלמדים את הממשלה איך לעשות אחדות"

חדשות3 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

כך אומר ל"שבע" ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, לאחר שבסוף השבוע שעבר הצליח לאשר את תקציב העירייה, בין היתר תמורת ויתור על שנת כהונתו החמישית

"אנחנו מלמדים את הממשלה איך לעשות אחדות"
פאיז אבו סהיבאן. | צילום: באדיבות לשכת ראש עיריית רהט

מועצת עיריית רהט אישרה ביום רביעי שעבר (ה-25.9) את תקציב העירייה ל-2019, ובכך נמנע פיזור המועצה בידי משרד הפנים. אולם, לאישור היה גם מחיר מצידו של ראש הרשות פאיז אבו סהיבאן.

לדברי אבו סהיבאן, "ויתרתי על השנה האחרונה שלי כראש עירייה, ואנחנו עושים רוטציה כאשר אני מכהן כראש רשות 4 שנים, ובשנה האחרונה אני מגיש התפטרות, ומועצת העיר בוחרת ראש עירייה חדש. יש סיכום עם אחת הסיעות שראש הרשות יגיע ממנה, וזו לא סיעתו של ראש העירייה הקודם טלאל אלקרינאווי. כל זה כדי להגיע להסכם קואליציוני. עכשיו, כל המועצה היא קואליציה, 17 חברים, והתושב הוא האופוזיציה; הוא ישפוט אותנו מבחוץ. זה הכי הגיוני. מיניתי כבר 6 משנים לראש הרשות לא בשכר ועוד 3 סגנים לפי החוק, 2 בשכר ואחד ללא".

אז, איך אתה מסכם את כל העניין?

"אנחנו מלמדים את הממשלה איך לעשות אחדות, ולחבר את העם והתושבים ביחד; צריך לוותר על דברים של אגו אישי. מה שמנע מרהט לעשות קואליציה עד יום רביעי שעבר היה עניין של אגו. בסוף, חיברתי את כולם, נתתי לכל אחד משרד ותפקיד, והזהרתי אותם שאפרסם את שמותיהם ברשתות החברתיות כל אחד והתפקיד שלו, 'והתושב יתקשר אליכם. אז, תשרתו אותו, כי אתם משרתי העם. ואם מישהו לא יעשה את המשימה שלו, אני מחזיר את הסמכות לידי'. כך שהמבחן שלהם הוא מול התושב".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה