חדשות

בריוני הכביש נעצרו

חדשות3 באוקטובר 2019    דקה אחת
0

בעקבות פרסום ברשת החברתית נלכדו 3 חשודים בגין נסיעה פרועה בכביש

בריוני הכביש נעצרו
סיכון משתמשי הדרך. אחד מכלי הרכב שנתפסו | צילום: דוברות המשטרה

בפעילות שוטרי מרחב הנגב במשטרת ישראל, ותוך קשב לרשת החברתית, נעצרו באחרונה 3 חשודים בגין עבירות בריונות בכביש, זאת לאחר שהתנהגותם הפרועה תועדה. ל"שבע" נמסר, שביום ראשון השבוע (ה-29.9) הופץ ברשת החברתית סרטון, בו נראים נהגים של כלי רכב כשהם נוהגים תוך ביצוע עבירות בריונות כביש מסכנות חיים.

עם היוודע דבר התיעוד, נפתחה במשטרת המרחב חקירה, במהלכה עלה חשד שמדובר באירוע בכביש 40, בצומת אוהלים. אתמול (רביעי) בשעות הערב, אותרו ונעצרו 3 נהגים החשודים במעשה, ונתפסו כלי הרכב שלהם. החשודים, תושבי הפזורה כבני 20 ו-27, יובאו היום בפני בית המשפט, בחשד לנהיגה פוחזת ברכב וסיכון חיי אדם בנתיב תעבורה.

במשטרה מדגישים: "משטרת ישראל פועלת כל העת למען ביטחון משתמשי הדרך, בפעילות אכיפה גלויה וסמויה וגם תוך קשב לרשת החברתית. המשטרה תפעל באפס סובלנות נגד אלה המסכנים בהתנהגותם הפרועה את ביטחונם של משתמשי הדרך, וקוראת לציבור לנהוג כחוק, ובכל מקרה מעורר חשש לדווח למוקד 100 של משטרת ישראל".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה