חדשות

רובה יד שנייה, מהעירייה

חדשות22 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

פרסמה הליך רכש עבור 37 כלי נשק ורובים ישנים מהמטווח העירוני

רובה יד שנייה, מהעירייה
צילום אילוסטרציה: ingimage

37 כלי נשק ורובים ישנים בבעלות עיריית באר שבע מוצעים בימים אלה למכירה, במסגרת הליך רכש שפורסם באחרונה. בהליך עליו חתום מנהל מחלקת רכש ואפסנאות ברשות יוסי טהר נרשם, שאת הציוד ניתן לראות במטווח העירוני, בתיאום עם מנהלו סרגי חמלבסקי.

הספקים הרשאים לקנות את כלי הירייה חייבים להיות בעלי רישיון לסוחר נשק מטעם המשרד לביטחון הפנים, כאשר הרישיון ייבדק בידי העירייה מול המשרד. את הצעות הרכישה ניתן להגיש עד ה-30 באוקטובר בבניין הרשות. הזוכה יוכל לקבל את הפריטים באיסוף עצמי מהמטווח, כאשר העברת כלי הנשק תתבצע רק לאחר הופעת התשלום (המלא, בצ'ק מזומן, ללא אפשרות לתשלומים נדחים) בחשבונה של העירייה.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה