חדשות

6 שנות מאסר לנהג שהרג את יוסף ניר ז"ל

חדשות19 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

בלאל אלגרגאוי שגרם למותו של יוסף ניר ז"ל בתאונת דרכים קטלנית בצומת אוהלים בינואר 2017 ישלם גם פיצויים למשפחת המנוח

6 שנות מאסר לנהג שהרג את יוסף ניר ז"ל
צילום אילוסטרציה: חן גלילי, מעריב

סגן נשיאת בית המשפט המחוזי בבאר שבע השופט אליהו ביתן גזר היום (חמישי) עונש של 6 שנות מאסר על הנאשם שהורשע בעבירת הריגה (בקלות דעת) בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה בסוף ינואר 2017, בה מצא את מותו יוסף ניר ז"ל.

ל"שבע" נמסר, שלפי עובדות כתב האישום, כאשר נהג הנאשם בלאל אלגרגאוי ברכבו בכביש 40 מדרום לצפון לכיוון בירת הנגב במהירות מופרזת של 113 קמ"ש, הוא נכנס לצומת אוהלים, כאשר ברמזור בכיוון נסיעתו דולק אור אדום. עקב כך, התנגש רכבו של אלגרגאוי בעוצמה ברכבו של המנוח, שנכנס עם רכבו לתוך הצומת, וכשבכיוון נסיעתו דלק אור ירוק.

לאחר שמיעת ההוכחות בתיק, הרשיע כאמור המחוזי את הנאשם בעבירת הריגה (כיום, המתה בקלות דעת). בשלב הטיעונים לעונש, ביקשה פרקליטות מחוז דרום (פלילי) באמצעות עו"ד מוחמד אלעמור, להחמיר בעונשו של אלגרגאוי, זאת בשל הנסיבות החמורות של התאונה והאסון שהתנהגותו של הנאשם המיט על משפחתו של ניר. עוד ציינה הפרקליטות, שלאחר הגשת כתב האישום נגדו בתיק הנדון, נהג אלגרגאוי ברכבו, וביצע מספר עבירות תעבורה, למרות שרישיונו נפסל עד תום ההליכים בתיק זה.

בית המשפט המחוזי קיבל את עמדת הפרקליטות, וגזר על הנאשם עונש מאסר בפועל למשך 6 שנים, פסילת רישיון הנהיגה ל-15 שנים ופיצוי למשפחת המנוח בסך של 150 אלף שקלים. השופט ביתן כתב בגזר דינו, ש"הנאשם נהג ברכבו בניגוד לכל היגיון, תוך התעלמות מזעזעת מהסכנה שהוא יוצר לחיי אדם, שבסופו של דבר הוביל כצפוי, לתאונה שתוצאותיה היו הרות אסון למנוח ולמשפחתו. חיי המנוח נגדעו באבם, אשת המנוח הפכה אלמנה, בנותיהם נותרו יתומות מאב, והורי המנוח ואחיו נהיו שכולים. פגיעה עצומה, באנשים רבים, שתימשך לאורך שנים, ותגרום לסבל וכאב קשים ועמוקים, והכל בשל נהיגה מופקרת וחסרת רסן שאין לה כל הצדקה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה