חדשות

הרג את אשתו, ושתה קוניאק

חדשות17 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

מיכאל וונטיק מבאר שבע נדון למאסר עולם אחרי שבינואר 2014 הכה בפטיש בראשה של אשתו, וכדי לוודא את מותה חתך את ורידי רגליה

הרג את אשתו, ושתה קוניאק
היכל המשפט באר שבע | צילום ארכיון: "שבע"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע (הנשיאה רויטל יפה-כ"ץ, סגן הנשיאה יורם צלקובניק והשופטת גילת שלו) הרשיע אתמול (שני) את הנאשם מיכאל וונטיק תושב בירת הנגב ברצח אשתו באמצעות פטיש, והשית עליו עונש של מאסר עולם חובה. ל"שבע" נמסר, שב-31.1.2014 בעקבות ויכוח שהתגלע בין הנאשם לבת זוגו בדירתם בעיר, המתין וונטיק עד שאשתו תירדם, לקח פטיש, והכה בראשה לפחות 5 פעמים.

מיד לאחר מכן, יצא הנאשם מהחדר, ומזג לעצמו מספר כוסות קוניאק. כאשר הבחין בכך שהאישה עדיין נושמת, שב וונטיק אל חדרם, וכשהוא אוחז בידו סכין יפנית, חתך באמצעות הסכין את הוורידים ברגליה של אשתו.

הנאשם הודה בביצוע המעשים, ולא כפר באחריותו לביצועם, אך טען במהלך המשפט שהוא אינו כשיר לעמוד לדין, מאחר שלטענתו הוא סובל מדמנציה. לאחר הליך הוכחות, במסגרתו הוגשו מטעם התביעה חוות דעת פסיכיאטריות בעניינו של וונטיק, וכן העידו מומחים, קיבל בית המשפט את עמדת הפרקליטות, והרשיע כאמור את הנאשם ברצח.

המחוזי גזר כאמור על וונטיק עונש מאסר עולם חובה, והטיל עליו גם תשלום פיצוי מקסימלי הקבוע בחוק ל-2 בניו, בסכום של 258 אלף שקלים. התיק נוהל באמצעות עוה"ד אליזבט ברנר אברהם וטלי פלדמן מפרקליטות מחוז דרום (פלילי).

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה