חדשות

זגורי אימפריה במשטרה

חדשות15 בספטמבר 2019    2 דקות
3

רואי בן ה-9 כבר חשב שחגיגת יום ההולדת בסופרלנד לחברו נהרסה לאחר שהטלפון שלו נגנב, אך שוטר מיוחד בשם אמיר זגורי נכנס לתמונה והחזיר לו את החיוך. "הטלפון זה בונוס, ההרגשה זה מה שחשוב", סיפרה אמו של רואי

זגורי אימפריה במשטרה
רואי אברהם בן ה-9 עם השוטר אמיר זגורי | צילום: פרטי

רואי אברהם בן ה-9 ממיתר, שחגג יום הולדת לחברו בסופרלנד, שם לב שהטלפון שלו נגנב וכבר חשב שלא יראה אותו לעולם, אך השוטר אמיר זגורי שראה את אמו הנסערת בתחנת המשטרה, החליט לעשות הכל כדי להחזיר לילד את הנייד שלו ואת החיוך על הפנים.

"הבן שלי הלך לחגוג יום הולדת בסופרלנד עם חבר, כשהאבא של החבר הוא זה שלקח אותם", מספרת אמו של רואי, אורטל אברהם. "הם היו כמה חברים. יש לי תוכנת מעקב על הפלאפון שלו ומשום מה בשלב כלשהו אני כל הזמן רואה שהבן שלי בתחנה מרכזית ראשון לציון. אמרתי לעצמי שמשהו לא הגיוני ולא הצלחתי לתפוס את האבא. בשעה 17:00 האב התקשר אליי וסיפר לי שהפלאפון נעלם".

אורטל התקרה למוקד 100 ואמרו לה להגיע לתחנה להגיש תלונה. "הגעתי לתחנה ותוך כדי אני רואה שהטלפון נוסע מראשון לרמלה ואז ללוד ועוצר בכתובת מסוימת. אני כבר מתחילה להתעצבן ומתחננת שיעזרו לי והייתי עם תינוק. הגיע מהצד איזה בלש שבכלל לא קשור, גבר בשם אמיר זגורי שאמר לי 'אני אעזור לך'. הוא לקח אותי למשרד, נתן לי מטען כי הסוללה עמדה להסתיים, נתן לי לשתות ועשה כל שביכולתו כדי לגרום לי להרגיש טוב. הוא שלח הודעות לכל השוטרים באזור ובסוף שלח שוטר לבית של הבחורה בלוד ובסוף החזירו את הטלפון לילד, שהיה מאושר".

לדבריה, "זה לא על הטלפון שעולה 2,000 שקל, אלא הביטחון הזה שיש למי לפנות ועל הנכונות לעזור שהייתה ראויה להערכה, למרות שזה לא התפקיד שלו באותו הרגע והוא בלש בכלל, הוא לא מטפל בגניבת טלפונים. היינו שוק, כי זה רק טלפון, אבל הוא הגיע אליה עד לבית, רק כדי שאני אהיה רגועה. הוא שוטר מיוחד והוא עשה את זה מכל הלב, רואים שהוא אוהב את העבודה שלו".

לדבריה, "הילד היה מבסוט, הוא הרגיש הקלה כי הוא ממש התבאס, זה ילד בן 9 וזה לא נעים שלוקחים לך טלפון. הוא התאכזב מאוד כי כל הטלפונים שלו והתמונות שלו מהטיול בברצלונה ומדריד היו שם. זה כיף לראות שאתה מגיע למשטרה ומישהו מקשיב לך. הטלפון זה בונוס, ההרגשה הטובה שקיבלנו ממנו זה מה שחשוב".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה

  • חן מסילטי

    יישר כוח ☺️

  • חן מסילטי

    יישר כוח ☺️
    כל הכבוד

  • עידן
    כל הכבוד זגורי אימפריה

    וואו