חדשות

החיים יפים בגיל השלישי

חדשות12 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

"בית גיל הזהב" בבאר שבע שבניהול חברת "עמידר" זכה ב-5 כוכבי יופי וב"מגן עשור" להצטיינות מטעם "המועצה לישראל יפה"

החיים יפים בגיל השלישי
"להעניק לבני הגיל השלישי את הטוב ביותר". מימין לשמאל, רונית ג'רפי (ראש אגף דיור אכלוס וגיל שלישי ב"עמידר", גליקסברג, מנהלת מרכז שירות באר שבע מיטל בן אבו, מנהלת יחידה לדיור מוגן ב"עמידר" לימור ינאי ונסים ועקנין (אב בית הדיור בבירת הנגב) | צילום: שלומי יוסף

בטקס שנערך באחרונה בבית "המועצה לישראל יפה" בתל אביב, קיבלו 16 בתי דיור לגיל הזהב של משרד הבינוי והשיכון בניהול חברת "עמידר" כוכבי יופי מטעם "המועצה", כאשר 4 מהם מגיעים ממחוז הדרום, וזוכים בציון של 5 כוכבי יופי, הדירוג הגבוה ביותר. ל"שבע" נמסר, שבין ה-4 נמנה בית הדיור בבאר שבע, הממוקם ברחוב דוד המלך, שזכה גם במגן "עשור הצטיינות" על 10 שנות זכייה רצופה ב-5 כוכבי יופי.

בין הפרמטרים שבדקה "המועצה לישראל יפה", והשפיעו באופן ישיר על הניקוד, ניתן למצוא ניקיון ואסתטיקה סביבתית, לרבות פנים הדיור, סביבתו וחזיתו, תחזוקה ושימור ותקינות וכן נגישות ובטיחות של הדיירים.

מנכ"ל "עמידר" שאול גליקסברג, אמר בטקס: "אנו מודים ל'מועצה לישראל יפה' על ההכרה בהשקעה שאנו מבצעים בתחזוקת בתי גיל הזהב שבניהולנו. אוכלוסיית הגיל השלישי הינה אוכלוסייה עתירת זכויות שתרמה רבות במרוצות השנים למדינה, ואנחנו רואים זאת כחובה נעימה להעניק לה סביבת מגורים מטופחת, יפה ומכבדת, וזאת לצד חיי קהילה תוססים ומהנים. נמשיך לפעול כדי להעניק לבני הגיל השלישי את הטוב ביותר".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה