חדשות

כתב אישום כנגד אב ובנו: קשרו, היכו ונעלו במקלט את בנות המשפחה

חדשות11 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לפני זמן קצר לבית משפט השלום בב"ש כתב אישום נגד אב ובנו, תושבי הדרום, בגין עבירות אלימות חמורות שביצעו במשך כ-9 שנים בשתי מתלוננות, בנותיו של הנאשם 1 ואחיותיו של הנאשם 2

כתב אישום כנגד אב ובנו: קשרו, היכו ונעלו במקלט את בנות המשפחה
צילום אילוסטרציה: אדי ישראל

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רננה לוי, האב הכה את בנותיו (כיום בנות כ-16 ו-19) מאז שהיו בנות עשר ועד למועד הגשת כתב האישום. הנאשמים נהגו לנעול את המתלוננות במקלט במשך שעות ארוכות ללא מזון או מים, קשרו אותן והיכו אותן באמצעות חפצים שונים ובהם כבלי חשמל, מקלות וצינורות. כמו כן, אסרו הנאשמים על המתלוננות לפנות לקבלת טיפול רפואי, למשטרה או להחזיק טלפון נייד וכן אסרו על בני משפחה אחרים להגיש להן עזרה.

כתב האישום מייחס לנאשמים ריבוי עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי וגרימת חבלה של ממש, תקיפה בנסיבות מחמירות (תקיפת קטין על ידי אחראי), תקיפה סתם, תקיפה הגורמת חבלה ממשית, איומים והדחה בחקירה.

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה