חדשות

אופקים: הקאנטרי קלאב עבר זמנית לניהול העירייה

חדשות11 בספטמבר 2019    2 דקות
0

לפי החלטת בית משפט, תחזיק הרשות באתר עד למציאת זכיין חדש

אופקים: הקאנטרי קלאב עבר זמנית לניהול העירייה
הבריכה באופקים | צילום: באדיבות עיריית אופקים

קאנטרי קלאב אופקים עובר לניהול העירייה מידי הזכיין הפרטי שהפעיל אותו עד כה, זאת לפי החלטת בית משפט. ל"שבע" נמסר, שבעקבות זאת יתוקנו הליקויים שהתגלו במקום, ישופרו בו תנאי התחזוקה, יוכנסו מספר שינויים (בהם חדר ספינינג חדש ומערכות בקרה חכמות), וכן יפורסמו מכרזים להפעלת הקפיטריה בקאנטרי, מרכז הספא והחנות לציוד ספורט.

מזה זמן רב, קיים חוסר שביעות רצון מאופן תפעולו של האתר, והתעוררו מספר חילוקי דעות בנושאים רבים. הדבר הגיע לפתחו של בית המשפט, שהחליט שמיום ראשון האחרון (ה-8 בחודש) יסתיימו קשרי העבודה עם הזכיין, והמקום ינוהל בידי חברת תפעול, באמצעות עיריית אופקים, לתקופה קצרה וקצובה בזמן, עד לבחירת זכיין חדש. הקאנטרי שנפתח לפני כשנה, הוא אחד ממתקני הספורט והפנאי המתקדמים באזור הדרום, והושקעו בו עשרות מיליוני שקלים; הוא כולל בריכה חיצונית ובריכה פנימית (מקורה ומחוממת בחורף), בריכת פעוטות, סאונה רטובה/ יבשה, ג'קוזי, מגרש קט רגל, מגרשי כדורסל, מגרשי טניס, מגרש מיני גולף ופארק מים (שעשועים) לילדים, חדר כושר חדיש ולוח חוגים עשיר.

בין החוגים המוצעים במקום למבוגרים, פילאטיס, יוגה, ריקודי בטן, עיצוב וחיטוב, אירובי, זומבה, צפיפות העצם, התעמלות במים וטניס שולחן. לילדים ונוער יתקיימו חוגי קרב מגע ישראלי (קמ"י), זומבה לילדות/ נערות, יוגה, התעמלות לילדים בגיל הרך, טניס שולחן, חדר כושר לילדים ונוער ועוד. בנוסף, מתוכננים טורנירים, מרתון ספורטיבי, הרצאות, הצגות לילדים ומגוון פעילויות עבור חברי המועדון. בשלב מאוחר יותר, תבחן העירייה את לוח החוגים הקיים, ויש בכוונתה לייצר תוכן נוסף וחדש, רב גילאי ואיכותי לרווחת תושבי אופקים, כאשר כל זאת ייכלל במחיר המנוי, שתעריפו יישאר זהה, אחד הנמוכים בארץ.

ראש הרשות איציק דנינו: "לאחר יום שנועד להתארגנות מחודשת שלנו, פתחנו את הקאנטרי לפעילות סדירה ביום שני. בחודשים הקרובים, בהם ננהל את המקום, נחזיר את אמון תושבי העיר, שחלקם התאכזבו עם הזמן. נשדרג את המקום, ונחזיר את השירות הטוב והאיכותי המגיע לתושבים. כיום, ישנם כ-2,000 מנויים בקאנטרי, ונותרו עוד מספר מצומצם של מקומות. זו בהחלט הזדמנות של תושבי אופקים ליהנות ממתחם בו הושקעו משאבים גדולים, שמקדם אורח חיים בריא, ומשמש מרכז פנאי מתקדם לכל המשפחה. אני מזמין את כל מי שעדיין לא רכש מנוי, לעשות זאת, ולהצטרף למשפחת המועדון".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה