חדשות

נהגי המועצה מוכנים לשנת הלימודים

חדשות8 בספטמבר 2019    דקה אחת
0

המועצה האזורית בני שמעון הכשירה את עובדי מחלקת התחבורה שלה לקראת השנה הקרובה

נהגי המועצה מוכנים לשנת הלימודים
מוכנים לשנת הלימודים. השתלמות הנהגים | צילום: מועצת בני שמעון

בשבוע האחרון של אוגוסט, התכוננה מחלקת התחבורה שבמועצה האזורית בני שמעון לפתיחת שנת הלימודים. ל"שבע" נמסר, שעובדי המחלקה השלימו את כל הטיפולים הנדרשים והתקנת חיישני רוורס באוטובוסים.

בנוסף, נחנך חניון אוטובוסים חדש (הכולל עמדת שטיפה), והנהגים עברו השתלמות עיונית. כחלק מההכנות לפתיחת השנה, ביצעו נהגי האוטובוס של המועצות האזוריות בני שמעון ומרחבים השתלמות וסיור מקצועי בבז"ן בחיפה. לאחר הסיור, התקיימו הדרכה והרצאה על נהיגה מונעת ובהמשך הרימו כולם כוסית לפתיחת שנת הלימודים. את יום ההכשרה ניהל דוד פרייברג (מנהל מחלקת הבטיחות במועצת בני שמעון).

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה