חדשות

נחנך המוקד החדש במועצת אשכול

חדשות25 באוגוסט 2019    2 דקות
0

מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי, חנך את המוקד במועצה האזורית, וסייר בערים וברשויות המקומיות במחוז הדרום

נחנך המוקד החדש במועצת אשכול
לחזק את הביטחון האישי. מנכ"ל המשרד בדרום | צילום: באדיבות המשרד לביטחון הפנים

המוקד האזורי החדש במועצה האזורית אשכול נחנך הבוקר (חמישי), בידי מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים ניצב בדימוס משה (צ'יקו) אדרי. ל"שבע" נמסר, שבביקור של ניצב אדרי לקחו חלק גם ראש הרשות למאבק באלימות ובסמים ובאלכוהול תת אלוף במילואים דני שחר; המשנה למנכ"ל, ראשי אגפים וגורמים מקצועיים מהמשרד. כמו כן, הצטרפו גם סגן מפקד מחוז הדרום במשטרה תת ניצב מוטי אדרעי, מפקדי תחנות, מפקדי השיטור העירוני ומנהלים מטעם הרשות.

במסגרת הביקור, נחנך כאמור המוקד רואה החדש באשכול, והתקיים ביקור ביישוב אוהד. בין היתר, דנו מנכ"ל המשרד לביטחון הפנים וראש מועצת אשכול גדי ירקוני בפעילות המשותפת למניעת אלימות סמים ואלכוהול גם באמצעות הרחבת המערכים הטכנולוגיים (מצלמות ומוקדים רואים) ברחבי האזור. כמו כן, הוצגו מרכיבי הביטחון והטכנולוגיה שהותקנו במועצה כדי לתת מענה טכנולוגי חדשני למיגור תופעות הפשיעה ברחבי אשכול ושמירה על הסדר הציבורי.

לאחר מכן, ביקר המנכ"ל בערערה בנגב, סייר במוקד רואה החדש, ונפגש עם ראש המועצה ומנהלי בתי הספר ביישוב. בהמשך, הגיע אדרי לבאר שבע לדיון מורחב עם ראש העירייה רוביק דנילוביץ', לצד עובדי המשרד ונציגי הרשות.

ראשי הרשויות המקומיות הציגו במהלך הביקור את הפעילות ברשויותיהם בשיתוף גורמי המקצוע של הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול, זאת במטרה לבחון דרכים לקידום ושיפור הבטחת שלום הציבור והביטחון האישי של התושבים.

ניצב בדימוס אדרי אמר: "בהמשך למדיניות השר לביטחון הפנים גלעד ארדן לסייר ברשויות ובמועצות האזוריות בכל רחבי הארץ, לאור תיעדוף השר בסיוע ליישובי הפריפריה ועוטף עזה וכדי לשמוע על החסמים ושיתופי הפעולה עם הקמת הרשות לביטחון קהילתי, סיירנו בצפון הארץ וכעת בדרום".

עוד הוסיף המנכ"ל: "אני מברך על פתיחת המוקד החדש באשכול, ובטוח שהדבר יסייע רבות בחיזוק הביטחון האישי של התושבים ובעת אירועי חירום. המשרד לביטחון הפנים יסייע במענה לרשויות המקומיות בהתאם לצרכים הייחודים של המועצות. הרשות למאבק באלימות סמים ואלכוהול שהקים השר ארדן פועלת בתחומי המניעה, השיקום והביטחון האישי ברוב הרשויות במדינת ישראל, ויחד עם המשטרה אנו דואגים לביטחון התושבים ולאיכות חייהם".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה