חדשות

הרוג ו-9 פצועים בתאונת שרשרת בסמוך לצומת שוקת

חדשות19 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בן 50 נהרג בתאונה בין משאית, רכב מסחרי ו-3 כלי רכב פרטיים. נהג המשאית נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות

הרוג ו-9 פצועים בתאונת שרשרת בסמוך לצומת שוקת
מזירת התאונה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 17:45 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על תאונת דרכים בין מספר כלי רכב בכביש 31 ובהם משאית, רכב מסחרי ו-3 כלי רכב פרטיים סמוך לצומת שוקת.

חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 50, ופינו לבי"ח "סורוקה" 9 פצועים: גבר כבן 45 במצב קשה עם חבלה רב מערכתית, 2 צעירים כבני 20 במצב בינוני עם חבלות בבטן, ו-6 במצב קל.

עפ"י החשד רכב משא כבד עם נגרר התנגש עם חזיתו באחור של 6 כלי רכב שעמדו בפקק בשני נתיבי תנועה על כביש 31 כשפניהם לכיוון מזרח לצומת שוקת.
נהג המשאית, תושב הפזורה בן 39, נזקק לטיפול רפואי בבית החולים שם נעצר בחשד לגרימת מוות ברשלנות וצפוי להיות מובא במהלך היום לדיון בבימ"ש.

 

פראמדיק מד"א מועד אלעמור, סיפר: "המראה במקום התאונה היה קשה. חמישה רכבים היו עם פגיעות משמעותיות. ביצענו בדיקות רפואיות והענקנו טיפול רפואי ל-9 נפגעים. גבר כבן 50 היה לכוד ברכב פרטי, כשהוא ללא סימני חיים, ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו. מאותו הרכב חילצנו בסיוע מכבי האש גבר כבן 45 שסבל מפגיעה רב מערכתית, ומיד התחלנו בביצוע פעולות רפואיות מצילות חיים. 2 צעירים כבני 20 שהיו ברכב המסחרי סבלו מחבלות בבטן והיו במצב בינוני, ו-5 פצועים נוספים היו במצב קל. כולם פונו על ידנו להמשך טיפול בבי"ח".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה