חדשות

עצור, גמל לא מסומן לפניך

חדשות19 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

במשטרת ישראל פועלים כנגד עבריינים שמחזיקים גמלים ללא סימון או שבב

עצור, גמל לא מסומן לפניך
צילום: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת ישראל בשיתוף לוחמי משמר הגבול, יחידת הפיצו"ח דרום של משרד החקלאות, פקחי "הסיירת הירוקה", פעלו היום לאכיפה כנגד מחזיקי גמלים שלא ביצעו את הוראות החוק בדבר סימון ושיבוב וזאת עם כניסה לתוקף של תקנות מחלות בעלי חיים (סימון גמלים).

"בעלי החיים המתהלכים בקרבת צירי התנועה, ולעיתים אף על נתיב הנסיעה, מסכנים חיים לא אחת. לעיתים, תאונות דרכים אלו מסתיימות באופן טראגי. משטרת ישראל פועלת כל העת יחד עם גופים נוספים בפעילות יזומה ושוטפת במפגעים נקודתיים על מנת לצמצם את הסיכון ככל שניתן לציבור משתמשי הדרך", כך נמסר מהמשטרה.

במהלך הפעילות בגזרת ירוחם אותרו 5 מוקדים בהם הוחזקו גמלים, בשלושה מהם נמצאו ליקויים, "והחל הליך חקירתי ווטרינרי כנגד מחזיקי הגמלים ובהמשך הגמלים ישובבו".

במשטרה הוסיפו כי: "יש חשיבות רבה לטיפול בבעלי החיים הלא מסומנים באמצעות שבבים ולכן אנו פועלים כל העת בשיתוף אותם גופים באמצעות פעילות יזומה ושוטפת. חשוב לציין, אזור הנגב בו משוטטים בעלי החיים מאופיין בשטחים פתוחים ונרחבים ומאות קילומטרים של כבישים ובשל כך נדרשת פעילות ממוקדת, תוך שילוב זרועות בין גופי הפיקוח והאכיפה השונים, בשטחים בהם מאותרים בעלי החיים".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה