חדשות

פעילות קצבית לילדי המועדונית

חדשות15 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

"עמידר" בשיתוף מרכז "פאני קפלן" ערכו לילדי מועדונית "תמר" את הפעילות האנרגטית "דראמס אלייב"

פעילות קצבית לילדי המועדונית
"הקיץ עוד לא הסתיים". הפעילות במועדונית | צילום: באדיבות "עמידר"

חברת "עמידר" בשיתוף המרכז הקהילתי "פאני קפלן" בשכונה ד' בבאר שבע ערכו באחרונה פעילות אנרגטית מהנה תחת הכותרת "דראמס אלייב" לילדי מועדונית "תמר" ותושבי השכונה הוותיקה.

ל"שבע" נמסר, ש"דראמס אלייב" הוא אימון מודרני וקצבי של תנועות ותיפוף על כדורי פיטבול, המסייע בשחרורו, חיזוקו וחיטובו של הגוף. אימון חווייתי ויצירתי זה מתבצע באמצעות תיפוף בעזרת מקלות על כדורי פיזיו תוך כדי תנועה לצלילי מוזיקה קצבית ומשתנה. האימון תורם לגיבוש החברתי, ומעלה את האנרגיות החיוביות.

מנהלת קשרי קהילה ב"עמידר" (זרוע הביצוע של משרד הבינוי והשיכון) מחוז דרום פאני שמשי: "זו הייתה פעילות מוצלחת נוספת של חברת 'עמידר' ומרכז 'פאני קפלן' להעשרת שעות הפנאי לילדים ולהורים במהלך החופש הגדול. אימון 'דראמס אלייב' היה מהנה ומיוחד, הילדים מאוד נהנו, ומצפים לפעילות הבאה. אנו נוסיף ונפעל לקיום פעילויות נוספות יחד עם השותפים שלנו".

מנהלת "פאני קפלן" עדי עמרם: "'תוכנית הקיץ' שלנו שילבה בתוכה פעילויות ייחודיות ושוברות שגרה; הילדים יצאו מחוץ לגבולות המועדונית, והזמינו את ילדי השכונה להצטרף לפעילות חווייתית וקצבית. הקיץ עוד לא הסתיים, וצפויות פעילויות נוספות מסוג זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה