חדשות

אקדח גנוב מתחת למזרן

חדשות15 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

בלשי מג"ב עצרו תושב רהט שמתחת למזרן עליו ישן נמצא אקדח גנוב שהחזיק בניגוד לחוק

אקדח גנוב מתחת למזרן
לא צריך להיות מתחת למזרן. האקדח | צילום: דוברות המשטרה

מאבקה של משטרת ישראל למיגור אמצעי הלחימה הבלתי חוקיים המשמשים את העבריינים לרוב בשל סכסוכים על רקע פלילי, משלב מאמץ מודיעיני ויכולות מבצעיות מתקדמות שהביאו לכך שבחציון הראשון של 2019 תפסה המשטרה 3,661 פריטי אמל"ח, עצרה 2,704 חשודים בגין עבירות אמל"ח וירי ומאות כתבי אישום הוגשו בסיומן של חקירות המשטרה.

ל"שבע" נמסר שהלילה (בין רביעי לחמישי) פשטו בלשי מג"ב על מאהל בשטחים החקלאיים הסמוכים לקיבוץ דורות, שם איתרו חשוד באחזקת נשק בלתי חוקי שחיפשו, כשהוא ישן, ומתחת למזרן נמצאו אקדח מסוג CZ, מחסנית ותחמושת. מבדיקה עלה שהאקדח נגנב ב-2014 מצפון הארץ.

במשטרה חושדים שהאיש נשא את האקדח לנוכח מעורבותו ככל הנראה בסכסוכים בין משפחות ברהט. החשוד, תושב העיר בשנות ה-30 לחייו נעצר, והממצאים נלקחו להמשך חקירה במג"ב. הבוקר תבקש משטרת ישראל את הארכת מעצרו בבית המשפט השלום באשקלון.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה