חדשות

עורך אורח בכתב עת נחשב

חדשות12 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

מרצה בכיר וחוקר באוניברסיטת בן גוריון הוזמן לשמש עורך אורח (Guest Editor) בכתב עת הנחשב Nano-materials

עורך אורח בכתב עת נחשב
ד"ר מוחמד בשותי. יהיה אחראי על מהדורה שלמה | צילום: Wolfgang Mutsafi-Heller וולפגנג מוצפי-האלר

ד"ר מוחמד בשותי, מרצה בכיר וחוקר בפקולטה לפיזיקה סביבתית ומומחה בתחום הננו-טכנולוגיה באוניברסיטת בן גוריון, הוזמן בימים אלה לשמש Guest Editor (עורך אורח) בעיתון Nano-materials, הנחשב לכתב עת יוקרתי מוביל. ל"שבע" נמסר שבמסגרת תפקידו בעיתון יהיה פרופ' בשותי אחראי על מהדורה שלמה, תחת הכותרת אותה הציע:Molecular Interfaces Based Nanotechnology.

בשותי הוא חבר סגל חדש באוניברסיטה ב-2 מחלקות: אנרגיה ופיזיקה סביבתית בקמפוס שדה בוקר וננו-טכנולוגיה בקמפוס הראשי. הוא סיים תואר ראשון בכימיה בירושלים, ולאחר מכן דוקטורט במסלול ישיר בטכניון בכימיה פיזיקלית. אחרי פוסט דוקטורט ראשון בהנדסה כימית בטכניון, הצטרף ד"ר בשותי למכון מקס פלנק שבגרמניה (Max Planck) כפוסט דוקטורנט ואחרי כן כחוקר עצמאי, שם חקר את הפיזיקה של חומרים ואפיון מתקדם של פני שטח.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה