חדשות

"התקציב יאושר"

חדשות4 באוגוסט 2019    דקה אחת
0

ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, אומר ל"שבע" שהוא די בטוח שבעוד שבועיים יצליח להעביר את תקציב העירייה

"התקציב יאושר"
פאיז אבו סהיבאן. | צילום: באדיבות לשכת ראש עיריית רהט

אופטימיות זהירה: ראש עיריית רהט פאיז אבו סהיבאן, צופה שאם לא יהיו הפתעות לא נעימות מבחינתו, יאושר בעוד שבועיים בדיוק תקציב העירייה, והוא וחברי המועצה יוכלו להמשיך בניהול ענייני העיר. כזכור, ב-15 ביולי חשפנו כאן בלעדית את הסכם 2 מיליון הדולר בין 3 רשימות מועמדים למועצת רהט (2 מהן גם לראשות העירייה), שמנע בפועל הקמת קואליציה במועצה, כולל אישור תקציב הרשות.

ביום שישי האחרון, הודיע משרד הפנים ששר הפנים אריה דרעי ומנכ"ל משרדו מרדכי כהן, קיימו יום קודם לכן ישיבה בלשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, בהשתתפות פרקליט המדינה שי ניצן, המשנים ליועץ המשפטי לממשלה ולפרקליט המדינה ומנהל מחלקת הבג"צים, ובדיון הוחלט להאריך את המועד לאישור תקציבי הרשויות המקומיות במליאות המועצה (שפוזרו בחודש שעבר, ביניהן רהט) עד ה-30 בספטמבר, התקופה המרבית הקבועה בחוק. הסיבה: העתירה לבג"צ של ראש עיריית טבריה רון קובי, והצעת השופטים ברוח ההחלטה שהתקבלה בסופו של דבר.

בעקבות הדברים, אמר אבו סהיבאן ל"שבע": "הדחייה הזו באה לקראת חברי המועצה, לתת להם הזדמנות להצביע על התקציב של עיריית רהט, ולמנוע מעצמם הדחה וגם סיום הקריירה הפוליטית. אני ויתרתי על הרבה דברים לטובת רהט, כדי שהם יתמכו בתקציב, וגם אוציא היום הזמנה לוועדות סטטוטוריות של המועצה (בין היתר מכרזים וכספים וחינוך) ולישיבה שלא מן המניין להצבעה על התקציב אחרי החג הקורבן, בעוד שבועיים, ה-18 בחודש".

ומשהו השתנה שגורם לך להאמין שהפעם תצליח?

"יש חברים שהיו נגד, וכבר הוציאו מכתבים למנכ"ל משרד הפנים שהם עכשיו בעד התקציב, כך שיש סיכוי שהתקציב יעבור. אם לא יהיו הפתעות ברגע האחרון לא לטובה, התקציב יאושר. אני צריך רק עוד חבר מועצה אחד"…

 

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה