חדשות

הרוצח הסדרתי יינשא לסוהרת לשעבר?

חדשות4 באוגוסט 2019    2 דקות
0

אדם איטל, אסיר בכלא "אשל" בבאר שבע שהורשע ב-4 מקרי רצח שונים, יקבל כנראה אישור להתחתן בבית הסוהר עם עובדת שב"ס בעבר שהכיר לפני כמה חודשים

הרוצח הסדרתי יינשא לסוהרת לשעבר?
חתונה מאחורי הסורגים. אדם איטל | צילום: ארכיון "שבע"

אדם איטל (38, גרוש ואב לילדה כבת 5), שהורשע ב-4 מקרי רצח, ויושב בכלא "אשל" שבמתחם כלא באר שבע אחרי שנדון ל-4 מאסרי עולם, יינשא לצעירה מאזור השפלה, ששימשה בעבר כסוהרת בשירות בתי הסוהר.

שמעון איפרגן מאתר "מאקו" פרסם שאיטל (הנחשב במשך שנים לאחד האסירים השמורים במדינה, ותקופה ארוכה הוחזק בהפרדה מוחלטת) צפוי להתחתן במהלך השבועות הקרובים עם הסוהרת לשעבר, אותה הכיר בחודשים האחרונים באמצעות חברים.

החתן שבדרך הורשע ברצח הנערים איתן אזימאילוב ורולסאן קובייב בפיצוצייה בבאר שבע ובניסיון רצח נוסף של חברם שהפך בעקבות תקיפתו איטל לנכה לכל חייו. בנוסף, הורשע איטל בחיסולם של 2 עבריינים בדואים לאחר שלטענת המשטרה עשה להם "כיפה אדומה" סמוך לקאנטרי קלאב בבאר שבע, אחרי שזימן אותם למקום לכאורה כדי לבצע עסקת נשק, ואז ירה ב-2 למוות. גם לאחר הרשעתו, הוא ממשיך לטעון שהוא חף מפשע, ושהרשעותיו מבוססות על ראיות נסיבתיות ולא ישירות הקושרות אותו למעשי הרצח. במהלך השנים, הגיש איטל כמה ערעורים לבית המשפט העליון, אך כולם נדחו על הסף.

בכל אופן, אחרי שנכלא בתא הפרדה בכלא "אשל", פנה איטל באחרונה להנהלת בית הסוהר, וביקש להינשא לצעירה המדוברת. בהמשך, ביקש להתחתן בגן אירועים, ונדחה על הסף מטעמים ביטחוניים. כעת, לאחר שנרשם ברבנות, מתכוון איטל להגיש בקשה (שככל הנראה תתקבל) להינשא בכלא, כאמור כבר בשבועות הקרובים. מקורב לאסיר סיפר: "אדם ואשתו לעתיד הכירו באמצעות חברים קרובים. יש ביניהם אהבה גדולה מאוד, והוא מאושר עד גג. ארוסתו מעודדת ומחזקת אותו מאוד, והם מדברים מספר פעמים ביום, ונפגשו כמה פעמים. הם פתחו תיקי נישואין ברבנות בבאר שבע, ומחכים שייקבע להם תור להפוך את היחסים ביניהם לפורמליים".

מקורב לזוג הוסיף: "היא מוכנה להיות איתו למרות שהיא יודעת שהוא אסיר עולם, ויושב על 4 מקרי רצח. היא קראה על העבר שלו ב'גוגל', הכירה אותו לעומק, וגילתה אדם רגיש, אנושי ומקסים. היא מאוהבת בו, ומאמינה לו שהוא חף מפשע. זה לא קל לבחורה צעירה לקשור את גורלה עם אדם שייתכן שלעולם לא ייצא מהכלא, אבל האהבה מנצחת כל מכשול. הרבה זמן, אדם לא היה מאושר כפי שהוא עכשיו".

איטל הספיק כבר לעדכן כמה מחבריו ובני משפחתו בעניין חתונתו המתקרבת, וההערכה היא שכמה בני משפחתו מקירבה ראשונה יורשו להיכנס לבית הכלא, כדי להשתתף בטקס. "אדם מתרגש מאוד, כואב לו שהאירוע יתקיים בכלא, אבל הוא מבין את כל המגבלות", סיכם המקורב.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה