חדשות

נעצר חשוד בפריצה למכוניות בבאר שבע

חדשות30 ביולי 2019    דקה אחת
0

החשוד בשותפות למעשי הפריצות נמצא בבריחה, אך זהותו ידועה למשטרה

נעצר חשוד בפריצה למכוניות בבאר שבע
צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה

חקירה בחשד למעשי פריצות לכלי רכב בבאר שבע במהלך יוני השנה נפתחה באחרונה במשטרת מרחב הנגב. ל"שבע" נמסר, שבתום היערכות מבצעית אותר ונעצר ב-20 בחודש חשוד בשעת מעשה.

 

מעצרו של החשוד, תושב הפזורה הבדואית בן 18, הוארך מעת לעת. במהלך חקירתו נקשר הצעיר לביצוע 13 מעשי פריצות לכלי רכב בחניות בבירת הנגב כאשר הוא נהג להגיע עם אדם אחר שזהותו ידועה ומצוי בבריחה, וברשותם כלי פריצה. אז, היה החשוד שובר את החלון המשולש האחורי בכלי הרכב, פותח את דלתותיו, וגונב כסף ורכוש.

לפי החשד בכל חנייה אליה היה מגיע היה החשוד פורץ מספר כלי רכב. עם תום מלאכת החקירה הגישה ב-25 בחודש חטיבת התביעות המשטרתית כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים.

במשטרה מציינים, ש"משטרת ישראל מנהלת מאבק עיקש בפשיעת הרכוש, ופועלת למעצר החשודים, חקר האמת ולפי התפתחות החקירה הרחקתם מהמרחב הציבורי למען ביטחון רכושו של הציבור".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה