חדשות

סופסוף: חניון לרכב כבד בבאר שבע

חדשות23 ביולי 2019    דקה אחת
0

בעקבות זאת, תיאסר כבר בחודשים הקרובים חניית משאיות בתוך שכונות העיר

סופסוף: חניון לרכב כבד בבאר שבע
המשאיות בדרך. חניון הרכב החדש | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

בשורה חשובה לתושבי באר שבע: לאחר שנים רבות, יוצאות המשאיות מתוך שכונות העיר אל חניון לרכב כבד, ברחוב הבונים 60 שבאזור תעשיה עמק שרה, שיפתח את שעריו כבר בחודשים הקרובים.

החניון המשתרע על כ-42 אלף מ"ר ונמצא בבעלות של יזם פרטי, מכיל כ-420 חניות לרכב משא כבד לכל סוגיו. במקום תפעל תחנת דלק, ובעתיד יינתנו במתחם החדש שירותי מוסך. חניון הרכב הכבד יאובטח במשך כל שעות היום, וירושת במצלמות כדי לאפשר אבטחה מרבית.

אגף הפיקוח בעירייה יחל בקרוב במסע הסברה בקרב ציבור נהגי המשאיות בבירת הנגב, בדבר האיסור על חנייה של משאיות בתוך העיר. חנייה כזו תיאסר החל מ-18:00 ועד למחרת בבוקר ב-7:00 בכל ימות השנה.

מנהל אגף הפיקוח בני מגרלשווילי, מסר שבתום מסע ההסברה יחל האגף בפעולות אכיפה נגד נהגים שלא יצייתו להוראות החוק. הוצאת המשאיות מתוך באר שבע תתרום רבות להפחתת רעש מנועים וזיהום האוויר העירוני, ותעלה את בטיחות התושבים ונוסעי הדרך.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה