חדשות

שדרוג עשרות מוסדות חינוך בבאר שבע

חדשות22 ביולי 2019    דקה אחת
0

לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, נערכת העירייה בהשקעה של מיליונים לפתח תשתיות ולתקן ליקויי בטיחות במוסדות רבים בעיר

שדרוג עשרות מוסדות חינוך בבאר שבע
השקעה של מיליונים. מוסד חינוכי בטיפול | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

עשרות מוסדות חינוך בבאר שבע משתדרגים לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה. ל"שבע" נמסר, שבימים אלה במסגרת היערכותה לפתיחת שנת הלימודים התש"פ, משקיעה העירייה מיליוני שקלים בשדרוג תשתיות פיזיות קיימות ובטיפול בליקויי בטיחות במוסדות חינוך בעיר. העבודות מבוצעות ברובן באמצעות אגפי הרשות השונים ובסיוע קבלנים, כאשר הן כוללות שדרוג וחידוש מוסדות בשכונות ותיקות וחדשות ברמת תכנון ועיצוב גבוהים ובאבזור מתקדם. השקעה זו מצטרפת למאות מיליוני השקלים שהושקעו בבינוי ושדרוג מוסדות החינוך ומתקני הספורט בבירת הנגב בשנים האחרונות.

בין השיפוצים הכלליים הנעשים, חידוש תשתיות חשמל ומים, עבודות הנגשה, חידוש מעבדות וספריות ואולמות ומבואות וחצרות ושירותים והסבת חללים. במרחבים החינוכיים יושם דגש בין היתר על עיצוב חוץ ופנים, יצירת חללים מעניינים וגירויים בשילובי צבעים ובחומרים עדכניים, זאת לצורך שדרוג מבנים כך שיעניקו הזדמנות ליצירת מרחבי למידה חדשניים, וישרו אווירה נעימה ונינוחה שתפרה את דמיונם, ותנעים את שהייתם של הילדים. בין היתר, משודרגים עשרות גני ילדים שנבנו בשנות ה-50 וה-60; חידוש הגנים כולל שיפוץ חזיתות, הצבת מתקני משחק חדשים, התקנת הצללות, הצטיידות ושיפוץ כללי, בתיאום עם צוות הגן.

ראש העירייה רוביק דנילוביץ': "בימים אלו, מתבצעות בבאר שבע היערכות עירונית כוללת והכנת מוסדות החינוך לפתיחת שנת הלימודים תוך מתן דגש לתחומי הבטיחות ואיכות החיים במטרה להעניק לתלמידים ולצוותי ההוראה את מרב הכלים המתאימים, הטכנולוגיים והפדגוגיים שימקסמו את הישגי התלמידים, ויעשירו את חוויית הלמידה. ההשקעה העירונית הענפה בתחום זה מתבצעת בהתאם לתוכניות עבודה רב שנתיות תוך התאמה לצמיחתה של מערכת החינוך העירונית ולצרכי מוסדות החינוך בעידן המודרני. אני מודה לכל השותפים לעשייה הענפה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה