חדשות

"חכמות נשים בנתה ביתה"

חדשות18 ביולי 2019    דקה אחת
0

מאות השתתפו בכנס השנתי "חוכמת נשים" של עמותת "בית מוריה" בבאר שבע

"חכמות נשים בנתה ביתה"
על זוגיות ומשפחה. כנס "חוכמת נשים" | צילום: באדיבות "בית מוריה"

כנס "חוכמת נשים" השנתי של עמותת "בית מוריה" בבאר שבע עסק באחרונה בנושאי זוגיות, הורות ומשפחה.

ל"שבע" נמסר, שלאחר פתיחת האירוע בידי ראש העירייה רוביק דנילוביץ', נהנו כ-300 נשים מרחבי הדרום מסדרת סדנאות והרצאות, שכללה גם את אשת התקשורת הידועה סיוון רהב מאיר (שדיברה על "נשים, קריירה ותורה"), וכמובן רבנים ואנשי חינוך, ביניהם הרב שמואל אליהו שהעביר שיעור על נשים בדורנו וראש מוסדות "בית מוריה" הרב שמעון כהן.

בסיום האירוע (שהתקיים בשיתוף גופים רבים, כולל אגף הרווחה ברשות בהובלת אתי כהן, המחלקה לתרבות יהודית בעירייה בראשות חבר מועצת העיר הרב גדי מזוז, הרשות לפיתוח הנגב והמועצה הדתית בעיר בהובלת הממונה שוקי דמרי) נערך מופע בשם "מתגברות!", שכלל שירה ושיח של 3 סיפורים מעוררי השראה על נשים, שאחת מהן הייתה מורן מזוז, בעלת לקות ראייה, והמשתתפות הרבות הודו למארגנים, ושיתפו מחוויותיהן האישיות מהיום.

גם רוביק דנילוביץ' היה שם | צילום: באדיבות "בית מוריה"

כרמית מזוז, מנהלת מרכז "חיבורים" להעצמת המשפחה בעמותת "בית מוריה": "כנס 'חוכמת נשים' מהווה עבורנו פעילות שיא לפרויקטים המתקיימים לאורך השנה במרכז המשפחה 'חיבורים', ובהם מרכז טיפול, הדרכת הורים פרטנית, סדנאות הורים וליווי זוגות צעירים. הכנס מעניק לנו הנשים כוחות ואנרגיה להמשיך במרוץ החיים האינטנסיבי, ומצד שני נותן כלים להתמודד עם אתגרי היומיום בצורה טובה יותר. 'בית מוריה' פועלת לקדם ולשלב תכנים מעניינים, רלוונטיים ומעצימים בכל פעילות שאנו עושים, במיוחד למען הנשים כמו בכנס זה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה