חדשות

"הליכוד שכח את הנגב"

חדשות17 ביולי 2019    דקה אחת
0

כך אמר ח"כ מיכאל ביטון בכנס של ראשי המטות הדרומיים במפלגת 'כחול לבן' שהתקיים בבאר שבע

"הליכוד שכח את הנגב"
עוד מעט בחירות. שוסטר, אשכנזי וביטון בבאר שבע | צילום: באדיבות 'כחול לבן'

מפגש של ראשי המטות הדרומיים של מפלגת 'כחול לבן' נערך אתמול (שלישי) במרכז 'סטארט אפ' בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שאת האירוע הובילו הרמטכ"ל ה-19, רב אלוף במיל' ח"כ גבי אשכנזי והח"כים הממונים על האזור: ראש מועצת ירוחם לשעבר מיכאל ביטון וראש מועצת שער הנגב בעבר אלון שוסטר.

בכירי 'כחול לבן' שוחחו עם ראשי המטות על קמפיין הבחירות, המטרות, המשימות והאתגרים העומדים בפניהם. למפגש הגיעו ראשי המטות מכל הדרום – יסמין סקס-פרידמן מבאר שבע, שי זולדן מקריית גת, בן כהן מבאר טוביה, פלורי שטרלינג מערד, גיא צוקרמן מבני שמעון, נועם עטיה מלהבים, שרון שדה ממיתר, אמיר אליעזר מעומר, שלי סויסה מירוחם ויעל זילברמן, אף היא מבירת הנגב.

ח"כ אשכנזי אמר, בין השאר: "קיבלנו הזדמנות שנייה; לא יהיה מועד ג'. ברור לנו שהבחירות האלה יהיו הרבה יותר מאתגרות, אבל יש לנו הזדמנות יותר טובה מבפעם הקודמת. 'כחול לבן' גדולה היא האלטרנטיבה היחידה להחלפת השלטון בבחירות הקרובות. תושבי הדרום הוזנחו במשך שנים, ו'כחול לבן' מתכוונת להביא לאזור שינוי אמיתי. עבודה עושים ברגליים, ולא סתם אתם רואים אותי בדרום לפחות פעם בשבוע. אנחנו צריכים אתכם איתנו, עם האנרגיות הנכונות, ואין לי ספק שכל אחד מכם יודע היטב מה צריך לעשות בעיר שלו".

 

אין מועד ג'. אשכנזי ברחובות בירת הנגב | צילום: באדיבות 'כחול לבן'

ח"כ ביטון הוסיף: "פגשנו ראשי מטות נחושים מכל יישובי הנגב. הם מבינים שהליכוד שכח את הנגב, בבריאות, בתעסוקה, בחינוך, בביטחון הפנים ובשוויון ההזדמנויות. אנו נחושים לחולל שינוי שיבוא מתוך פעילי הנגב".

יסמין סקס-פרידמן סיכמה: "מבחינתי, הדרום מוכן לקמפיין הבחירות עם מטות ופעילים בכל עיר ויישוב, ובטח בבאר שבע. אנחנו חדורי מטרה ומלאי מוטיבציה להצליח, הפעם אפילו יותר, להילחם על כל קול ולהיות המפלגה הגדולה".

כתבות נוספות בחדשות

0

לילות רמדאן 2024 יוצא לדרך

זו השנה העשירית שמסורת לילות רמאדן יתקיים בעיר רהט

חדשות13 במרץ 2024    2 דקות
0

המורשת של בכור

אימו של בכור סויד ז"ל, בוגר מגמת אדריכלות נוף בבית הספר לעיצוב במכללה הטכנולוגית ב"ש שנרצח בשבעה באוקטובר, קיבלה בטקס מרגש את הדיפלומה של בנה

חדשות10 במרץ 2024    4 דקות

כתיבת תגובה