חדשות

חתונת הכסף

חדשות17 ביולי 2019    דקה אחת
0

פורץ רוקן את תא המטען ברכב של בני זוג מלהבים שהתחתנו ערב קודם לכן. מזל שהמשטרה ובעלי מלון 'אחוזת אנילביץ' בו התאכסנו רווית ויצחק, פעלו במהירות ללכידת העבריין

חתונת הכסף
החיוך שלפני, חזר גם אחרי. בני הזוג קליין מתכוננים לחופה | צילום: אלבום אישי

החתונה של רווית ויצחק קליין מלהבים, שנערכה ביום ראשון באולמי 'סופיה' בבאר שבע, התנהלה למופת. הבוקר שאחרי, קצת פחות, כאשר פורץ גנב מתא המטען של הרכב שלהם כסף מזומן, כרטיסי אשראי ועוד כמה פריטים.

קליין סיפרה: "חזרנו ב-2:30 ל'אחוזת אנילביץ', והפריצה הייתה ב-5:30, לפי מצלמות האבטחה של המלון. אמנם לא ראו את הפנים של הפורץ שהיה רכוב על אופניים, אבל כן היו לו כל מיני סימני זיהוי, למשל ארגז מאחורי האופניים לאיסוף בקבוקים. לירז ברנד מ'אחוזת אנילביץ" עזר לנו לחפש בפחים באזור, כי חשבנו שאולי הוא זרק את הדברים, כי הרי מה היה לו לעשות בתעודות הזהות, הבגדים, הנעליים, טלית ומגנטים מהחתונה? אחרי שלא מצאנו דבר, הלכנו להגיש תלונה במשטרה. אביב קופל, מבעלי המלון, מכיר כמה אנשים במשטרה, וממש 'תקתק' את העניינים, ותוך כדי שאנחנו עדיין מוסרים עדות, תפסו כמה שוטרים את הפורץ, כמעט עם כל הדברים, חוץ מכמה מאות שקלים במזומן ועוד דברים קטנים. חשוב לציין שלא לקחו לנו את הצ'קים מהאירוע, וכיסינו את העלות שלו".

אז איך את מסכמת את האירוע?

"חזרנו באותו יום מאוחר הביתה, בלי ארוחת בוקר. זה התחיל כבוקר מאוד מבאס, אבל בעזרת המשטרה, אביב ולירז, היום הזה הסתיים הרבה יותר טוב".

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה