חדשות

ראשי חברה שאחראית על הקמת קניונים בילו יומיים בערד

חדשות16 ביולי 2019    דקה אחת
0

מנהלי קבוצת "צים אורבן", שאחראים על הקמה וניהול של מתחמי מסחר וקניונים, חוו למשך יומיים את העיר הדרומית וסיכמו: "פגשנו קהילה חמה ומחבקת ועיר מעניינת ומתחדשת"

ראשי חברה שאחראית על הקמת קניונים בילו יומיים בערד
הגיעו ליומיים של התרשמות מהעיר | צילום: באדיבות "צים אורבן"

ראשי מחלקת הנכסים של קבוצת "צים אורבן" הגיעו באחרונה לביקור בערד, ושהו בה במשך יומיים, זאת כדי "לחוש את הדופק" שלה ולהכיר אותה טוב יותר, כהגדרתם. ל"שבע" נמסר, שהמנהלים חוו את העיר, ושמחו לגלות "עיר מעניינת ומתחדשת המציעה תיירות, תרבות, קולינריה, חברה וצרכנות, לצד קהילה חמה, מחבקת ומסבירת פנים".

"צים אורבן" מקימה מתחמי מסחר וקניונים בכל הארץ ומנהלת אותם, תוך שימת דגש על חוויה, איכות, שירות וחיבור לקהילה, כשערד היא דוגמה לעיר שבה חזון הקבוצה מתממש בזכות ניהול מקומי מוצלח ושיתוף פעולה פורה עם הרשות המקומית לטובת הקהילה.

במסגרת יום עיון שנערך במהלך הביקור בן היומיים, הגיע ראש העירייה עו"ד ניסן בן חמו, לפגישה עם המנהלים, ושיתף אותם בהישגיה של העיר ובתוכניות שהוא מוביל, במטרה להמשיך את תנופת הפיתוח וההתחדשות תחת הנהגתו.

כתבות נוספות בחדשות

0

המילואימניקים של SCE

הם גויסו למילואים בצו 8 וחזרו עכשיו לספסל הלימודים • הסטודנטים של SCE מספרים על אתגרי הלחימה בעזה וגם על קבלת הפנים המחבקת שזכו לה במכללה •  רקטור ומייסד SCE פרופ' יהודה חדד: "חובתנו היא להבטיח תנאי פתיחה שווים בין כלל הסטודנטים ולסייע לאלו שמחרפים נפשם ונושאים בנטל"

חדשות19 במרץ 2024    8 דקות
0

כנס חיבור והעצמה לנשים יזמיות

כ-60 נשים יזמיות בתחום התיירות מעוטף ישראל ומהגליל  שעסקיהן ספגו פגיעה אנושה בעקבות המלחמה  נפגשו בכנס של חיבור והעצמה 

חדשות19 במרץ 2024    3 דקות

כתיבת תגובה