חדשות

חומת מגן

חדשות16 ביולי 2019    5 דקות
0

חברת "מוקד ארזי" וקבוצת "צוות 3" משלבות כוחות, והעבריינים בדרום נכנסים לכוננות ספיגה

חומת מגן
השלם גדול מחלקיו. צוות 3 וארזי מתאחדים | צילום: צוות 3

האיחוד של קבוצת "צוות 3", הפועלת בענף האבטחה והמוקד, עם חברת "ארזי" הוותיקה מאזור הדרום, צפוי לגרום לכאבי ראש לא מעטים לעבריינים באזור, ולהגביר את תחושת הביטחון של התושבים ובעלי העסקים.

חברת "מוקד ארזי", הנחשבת לגדולה באזור בתחומה, התאחדה באחרונה עם קבוצת "צוות 3" העוסקת בתחומי האבטחה, השמירה והתקנת מערכות מיגון אלקטרוניות. החברה הממוזגת שתיקרא "מוקד ארזי – צוות 3" תספק את מערך ההגנה המתקדם בישראל העומד בכל התקנים המחמירים. שירותי המוקד החדש יכללו פתרונות אבטחה ואחזקה מגוונים ועדכניים למגזרים הפרטי, העסקי והציבורי. "הבידול שלנו הוא ביכולת לתפור לכל לקוח חליפת אבטחה, שמתאימה למידותיו ולצרכיו", מסביר ניר גלבוע, המנכ"ל והבעלים של "צוות 3", הוא מוסיף: "הניסיון והידע שרכשנו לאורך השנים, בשילוב מערכות מתקדמות וכוח אדם איכותי, יבססו את מעמדה של חברת 'ארזי – צוות 3' כמובילה בתחומה".

קבוצת ארזי נוסדה ב-1983 כחברת אבטחה, וכעבור 8 שנים הקימה מוקד מבצעי, שהפך לאחד הגדולים בדרום. כיום היא מעסיקה כ-500 עובדים ב-9 סניפים באזור (באר שבע, עומר, דימונה, ירוחם, להבים, מיתר, אופקים, נתיבות ושדרות). מנכ"ל החברה, כפיר ארזי, בעלי קבוצת הכדורסל הפועל באר שבע, שלקח את הקבוצה כפרויקט, הקים אותה מחדש בליגה ב' לפני 7 שנים, ולאחר ניהול דידקטי מחושב ומסור, הקבוצה העפילה בעונה שעברה לליגת העל.

"צוות 3" מעסיקה יותר מ-6,500 עובדים, ונותנת שירות ל-45 אלף לקוחות ברחבי הארץ. החברה מספקת שמירה ואבטחה ברמות שונות, החל מבודק ביטחוני ועד למערך אבטחה כולל. כמו כן, היא מעניקה שירותי ניקיון וכוח אדם.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות יביא לביסוסה ולחיזוקה של הקבוצה כספקית שירותי מוקד והתקנות מיגון בהיקף ארצי. "איחוד הכוחות יביא גם לכך שרמת השירות הניתנת ללקוחות הקבוצה תהיה גבוהה", מדגיש ארזי. "הגדלנו את צי הניידות שלנו שיעמוד עכשיו על 50, הוספנו טכנאים וטכנולוגיה חדשה. ההתקנות יהיו מהירות יותר, ציוד המיגון יוצע במחירים מוזלים, אבל היתרון הגדול הוא בעוצמה הכלכלית. החוזק של החברה החדשה יאפשר לה ניהול יעיל יותר, טכנאים בשטח ויותר בקרה. פיתחנו גם תוכנית מוקד שתאפשר לנו טיפול טוב יותר בקריאות".

החברה מציעה שירותי סיור הפועלים לאורך כל שעות היממה, 365 ימים בשנה. צי הסיירים עובר הכשרה מקצועית, כדי לספק מענה מהיר ואיכותי בזמן אמת. בנוסף, ניידות הסיור מאוישות בכוח אדם איכותי, יוצא יחידות קרביות בצה"ל, בעלי רקע מבצעי וניסיון רב בתחום. בראש צוות הסיירים עומדת יחידת האופנוענים הייחודית של "ארזי – צוות 3", המספקת מענה מהיר ללקוחות והתערבות זריזה באירועי חירום. עד כה לא פעלה יחידה דומה בתחום האבטחה באזור הדרום. היתרון הגדול של היחידה הזו, לדברי גלבוע, הוא ביכולתה להגיע לאירוע חירום מבלי להתעכב בעומסי התנועה בכבישים.

תורמים לנזקקים

"מוקד ארזי – צוות 3" מאבטחת מספר רב של רשויות – ממועצות מקומיות ועד ערים גדולות וגם יישובים במועצות אזוריות, בסיוע שיטה ייחודית שפיתחה, והביאה לירידה משמעותית בנזקי פריצה ובניסיונות פריצה לבתי תושבים. אפשר למצוא בין לקוחות החברה גם חברות וגופים מהגדולים במשק, דוגמת רכבת ישראל, תנובה, קק"ל, קבוצת קניוני עזריאלי ומשרד ראש הממשלה. הפעולה שאולי הכי חשובה לחברה היא דווקא זו ההתנדבותית, שהיא מקיימת במסגרות חברתיות שונות ברחבי הארץ, כמו גם היחס כלפי העובדים הרבים.

לשאלה כיצד מתמודדים בחברה עם שכלול השיטות בעולם התחתון וחיפוש ההזדמנויות של פושעים לעקיפת האבטחה, אומר גלבוע: "אנחנו מחזיקים בטכנולוגיה שרק הולכת ומשתפרת. המוקד מפעיל היום מצלמות המאפשרות זיהוי ואזעקה במקרה שגורם מסוים נכנס לאתר. היתרון בטכנולוגיה החדשה הוא שהיא מאפשרת צפייה במתרחש בזמן אמת, בנוסף להפעלת אזעקה בלבד. אם עד היום פתחנו את המצלמות באופן יזום באירוע, הטכנולוגיה מאפשרת לקבל במוקד המבצעי תמונה של פורץ ברגע שהוא חודר לאתר. כל העולם הזה של חיבורי המוקד השתכלל מאוד. אם פעם חיבור היה קווי אלחוטי, היום הוא מבוסס ג'י.פי.אר.אס, מה שמאפשר לקבל חיווי גם כשאין שידור, או אם ניתקו את קו הטלפון".

זאת ועוד, "גם אמצעי הגילוי השתכללו וסוגי הגלאים. יש כאלה ש'יודעים' לעבוד בתנאים קשים, ברוח, בברקים, דבר שייצר בעבר הרבה יותר אזעקות שווא. אנו אף מבצעים ביקורות וסיורים יזומים. יש לנו אמצעי בקרה שמאפשרים לזהות מיקום של סייר באזור הגיאוגרפי שלו. במקרה של טעות בזיהוי באירוע, אנחנו יודעים לכוון את הסייר לנקודה. היום אנו עובדים גם עם אפליקציה, שמאפשרת לנו להזהיר סייר בזמן אמת, עם קבלת קריאה במוקד, מבלי שיצטרך לקיים שיחה טלפונית. תעבורת הקשר השתפרה, ומשמשת את סיירי המוקד, הטכנאים ומתקני המערכות".

לגבי תחושת הביטחון של התושבים, מוסיף ארזי, "היקף אירועי הפריצה בעסקים ובבתים מוגנים נמצא בקו ירידה, הכול כתוצאה מהשיפור בטכנולוגיה וביכולת שלנו לזהות בזמן אמת אירוע ביטחוני. ובכל זאת, אנחנו ערוכים לכל תרחיש, למרות הירידה באחוזי הפריצות, כי הצד השני משתפר כל הזמן. יש פה מלחמה, ובמסגרת מלחמה זו פיתחנו מודל המאפשר לנו להגיב מהר לאירועים. המודל הזה כולל 3 מעגלים לשלמות האבטחה: המעגל החיצוני הוא המוקד, המעגל האמצעי זו ניידת הסיור, והמעגל הפנימי הוא המיגון בבית העסק או בבית הפרטי. 3 המעגלים האלה, לצד הגעה מהירה וזמינות של הסייר, יבטיחו מזעור נזקי הפריצה. היקף הניידות באזור באר שבע והדרום בכלל הוא הגדול בחברה שלנו, דבר המבטיח זמני הגעה קצרים ומזעור נזקים".

ארזי מסכם: "אחד הערכים שאנו חורטים על דגלנו הוא ערך המשפחתיות. אנחנו תומכים מאוד בעובדים, ומקפידים על חדשנות ומצוינות ומובילות, לצד יושר ואמינות ובעיקר שירותיות. אנו מאוד מכוונים ללקוח. לצד זאת, אנחנו תומכים גם במשפחות במצוקה, תורמים לנזקקים ולאוכלוסיות נוספות, שזקוקות לסיוע, דוגמת חיילים ואחרים".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה