חדשות

אופקים: מופעים פסנתריים כל שני בשבוע

חדשות11 ביולי 2019    דקה אחת
0

סביב הפסנתר העירוני הראשון שהוצב במרכז המסחרי בעיר

אופקים: מופעים פסנתריים כל שני בשבוע
כל העיר תנגן עליו. דנינו והפסנתר העירוני | צילום: באדיבות עיריית אופקים

הפסנתר העירוני הגיע לאופקים. ל"שבע" נמסר, שבאחרונה הוצב הפסנתר העשוי בטון ברחבת המרכז המסחרי בעיר, והוא כבר מהווה מוקד משיכה לכל אוהבי המוזיקה וחובבי הנגינה. בכל ימי שני, יתקיימו במקום מופעים מוזיקליים ייחודיים.

המיזם החדשני מתבצע בתמיכת המדען הראשי, ובמסגרתו מוצב פסנתר עמיד לכל תנאי מזג אוויר, המצויד במערכת חכמה של שליטה ובקרה, משלב טכנולוגיות מתקדמות, ומפיק צליל נקי ומדויק. תושבים שיהיו מעוניינים לנגן עליו מוזמנים בכל רגע להתיישב על הכיסא שלצידו, וליהנות מצליליו.

מיזם הפסנתר פועל יותר משנה, וזוכה להצלחה גדולה במספר יישובים בארץ, בהם תל אביב, ירושלים, חיפה וראשון לציון ובקרוב כאמור גם באופקים. מיד לאחר הצבתו, הופך הפסנתר למוקד משיכה ובילוי לצעירים, מבוגרים ומוזיקאים חובבים, וכולם יוצרים מוזיקה להנאת העוברים והשבים.

בכל שבוע, בימי שני, ינגן פסנתרן מקצועי בין 6 ל-7 בערב, ואחר כך יתקיימו הופעות נוספות של תלמידי מרכז המוזיקה בקונצרטים מקוריים. בחלק מהמופעים ישירו זמרים בניצוחו של מנהל המרכז אייל נסים ובליווי כלים נוספים, כגון תופים וגיטרה.

ראש העירייה איציק דנינו: "תרבות המוזיקה מחברת אנשים וקהילות. אני מזמין את תושבי אופקים להפיק מהמיזם את המרב. פסנתר הרחוב הוא הזדמנות נהדרת להרחיב את היריעה בכל הקשור למוזיקה, נושא אותו אני מוביל כבר מבתי הספר בפרויקט 'עיר מנגנת', שבו לכל ילד באופקים תינתן האפשרות ללמוד לפחות על כלי נגינה אחד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה