חדשות

מכשירים את דור העתיד בבנייה

חדשות11 ביולי 2019    דקה אחת
0

ארגון הקבלנים בנגב בראשות אלי אביסרור העניק מלגות לסטודנטים במכללה הטכנולוגית באר שבע

מכשירים את דור העתיד בבנייה
הדור הבא. חלוקת המלגות | צילום: יח"צ המכללה הטכנולוגית באר שבע

כמדי שנה, גם השנה העניק ארגון קבלני הנגב בפעם ה-4 ברציפות מלגות ל-11 סטודנטיות וסטודנטים מהמכללה הטכנולוגית בבאר שבע, בהם סטודנטים למקצועות הבנייה. ל"שבע" נמסר, שאת המלגות העניק יו"ר הארגון אלי אביסרור, במהלך טקס חלוקת תארים חגיגי שהתקיים באחרונה במכללה, במעמד ראש העירייה רוביק דנילוביץ', יו"ר הנהלת הטכנולוגית (וראש מועצת עומר…) פיני בדש, מנכ"ל המכללה דב תמיר, מנכ"ל ארגון הקבלנים צביקה ליבנה ובכירים נוספים.

אביסרור, שמונה לא מכבר למ"מ נשיא התאחדות הקבלנים בוני הארץ הארצית, בירך את הסטודנטים ואמר: "אנו פועלים כדי לעודד את הסטודנטים הלומדים לקראת תואר הנדסאי בכל 1 מהמקצועות הקשורים לענף הבנייה. המלגות שלנו הן תמריץ לאותם סטודנטים המעוניינים להשתלב בענף. המחסור בעובדים בענף הבנייה הוא משמעותי, ומובן שנעשה כמיטב יכולתנו לקלוט אותם בקרב חברינו הקבלנים, ונפעל לשילובם בענף בדרום".

עוד הוסיף אביסרור שהוא מעריך את פעילות המכללה הטכנולוגית לטובת מקצועות הבנייה בישראל, ואף הציע להרחיב את ההכשרות המוצעות בתוכנית הלימודים האקדמית בהכשרות נוספות בהתאם לצרכי השוק, למשל ממונה בטיחות במסגרת לימודי ההנדסאים.

תמיר הודה ליו"ר הארגון ולארגון הקבלנים על התמיכה הרציפה רבת השנים במלגות מחד גיסא, ועל קליטה בעבודה של ההנדסאים הבוגרים מאידך גיסא. לדברי ליבנה, ארגון הקבלנים "מטפח את הקשר עם האקדמיה ועם הדור הבא במספר תחומים, כגון מפגש עם תלמידי תיכון במגמות הבנייה וייזום קורסים בתחומים שונים עם מכללת 'שבירו'. כלל הפעולות נעשות מתוך ראייה ארוכת טווח כיצד ניתן לקלוט עוד ישראלים לענפי הבנייה השונים".

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה