חדשות

תעודת זהות לבוגרי תוכנית של הטכנולוגית באר שבע

חדשות9 ביולי 2019    דקה אחת
0

מסיימי מחזור נוסף של פרויקט "מסע TCB" שהחליטו לעלות ארצה קיבלו גם תעודות גמר

תעודת זהות לבוגרי תוכנית של הטכנולוגית באר שבע
כרטיס כניסה לישראל. חלוקת תעודת סיום קורס לבוגר | צילום: באדיבות המכללה הטכנולוגית באר שבע

טקס מיוחד לרגל סיום מחזור נוסף של תוכנית "מסע TCB" התקיים באחרונה במכללה הטכנולוגית באר שבע, במעמד נציגי משרד הקליטה, מינהלת הקליטה של בירת הנגב ומנכ"לי המכללה ו"הסוכנות היהודית".

ל"שבע" נמסר, שכמו בכל מחזור, גם הפעם חולקו תעודות גמר ותעודות זהות לבוגרים שהחליטו לעשות עלייה, מיד עם סיום הפרויקט ולקבוע את מושבם בבאר שבע. לפני הטקס, הוצגה תערוכת עבודות ססגונית של משתתפי התוכנית שלמדו ויצרו פרויקטים מגוונים. התערוכה כללה פרויקט צילומי מרהיב, המוצג בימים אלה במסדרונות הטכנולוגית.

את המחזור הנוכחי סיימו 87 בוגרים, מתוכם 31 במגמת עיצוב גרפי, 32 במגמת מולטימדיה ו-24 רופאים. 22 מאותם רופאים עשו עלייה מיד עם תום הפרויקט, כמו גם 30 מבוגרי מגמת עיצוב ומולטימדיה. שאר המשתתפים במגמות עיצוב ומולטימדיה חזרו לארצם להסדרת עניינים אישיים, מתוך כוונה לעלות לישראל בתחילת ספטמבר, זאת לצורך המשך למידה באולפן עציון (ללימודי עברית מתקדמים).

מנכ"ל המכללה דב פ. תמיר, מדגיש שהמכללה הטכנולוגית בבירת הנגב שמחה מאוד מכך "שבמהלך 10 שנות פעילות התוכנית בהנהגת המכללה, יותר מ-90 אחוזים ממשתפי 'מסע TCB' עשו עלייה בסיומה, ושרוב משתתפי הפרויקט בחרו להתגורר בעיר".

תוכנית "מסע" נוסדה במטרה לאפשר לצעירים יהודים לשהות  בישראל במשך 8 חודשים, במהלכם לומדים הצעירים את הארץ לאורכה ולרוחבה ואת השפה באולפן, יוצרים קשרים עם צעירים ישראלים, ונחשפים לתרבויות שונות ולמנטליות המקומית. בנוסף, זוהי הזדמנות עבור הצעירים לרכוש ידע מקצועי בתחומים מעניינים ביותר, כמו צילום וגרפיקה.

הטכנולוגית באר שבע היא אחד המארגנים הגדולים של "מסע" במדינה ישראל ,ומקיימת תוכניות במגוון תחומים, ביניהם גרפיקה, צילום, עריכת וידאו, מולטימדיה והתוכנית הייחודית של הכנת רופאים למבחני רישוי בשיתוף בית החולים "סורוקה".

כתבות נוספות בחדשות

0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת
0

בת דור באר שבע חגגו את פורים

חדשות20 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה