חדשות

מסע הקסם של כנפיים של קרמבו

חדשות7 ביולי 2019    דקה אחת
0

סניף בני שמעון של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" יצא לטיול הג'יפים המסורתי

מסע הקסם של כנפיים של קרמבו
כולם יכולים לעשות הכל. טיול הג'יפים | צילום: באדיבות המועצה האזורית בני שמעון

טיול הג'יפים המסורתי של סניף בני שמעון של תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" יצא באחרונה לאזור עין גדי. ל"שבע" נמסר, שפעילי ופעילות הסניף נהנו עם ג'יפאים מתנדבים מהמועצה האזורית, שחלקם יצאו לטיול הג'יפים זו השנה ה-3.

שיירה ארוכה של 18 ג'יפים כבשה את המדבר, והוכיחה שעם הרוח הנכונה, כולם יכולים לעשות הכל. חלק מסיירת הג'יפים שהובילה את הטיול המיוחד הייתה מורכבת מניידות השיטור הקהילתי של מועצת בני שמעון.

בת אל וקנין, רכזת תחום הנוער במועצה האזורית: "תודה מכל הלב לכל נהגי הג'יפים המתנדבים, לאבי אור חן השוטר הקהילתי ולשיטור הקהילתי בבני שמעון, שהגיעו עם 4 ניידות למסע. תודה למועצה האזורית בני שמעון, לאגף החינוך ולמחלקת החינוך החברתי שתומכים בטיול זו השנה ה-3, ומאפשרים לנו להגשים חלומות, מכל פעילי ופעילות סניף בני שמעון הקסום".

ניר זמיר, ראש מועצת בני שמעון: "אני שמח וגאה בקהילה המדהימה שלנו כאן בבני שמעון, שהתגייסה למטרה המקסימה הזו. יחד עם המדריכים חדורי המטרה, הם הצליחו להוציא לפועל טיול ג'יפים מקסים. הפעילות של סניף 'כנפיים של קרמבו' כאן במועצה שלנו היא 1 הדברים הייחודיים ביותר והחשובים בעשייה החברתית והחינוכית בבני שמעון. מחלקת הנוער ואגף החינוך במועצה מובילים את הפעילות לאורך כל השנה בתנועות הנוער, וגם השנה הוציאו טיול מיוחד וייחודי. המשיכו בעשייה המבורכת, אנחנו איתכם תמיד".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה