חדשות

מנכ"ל חדש ל"ארץעיר"

חדשות4 ביולי 2019    דקה אחת
0

אורי כרמל נכנס לתפקיד לאחר עשור בארגון בינ"ה, ומחליף את בלה אלכסנדרוב אחרי 6 שנות מנכ"לות

מנכ"ל חדש ל"ארץעיר"
ארגון שהוא בית. אורי כרמל | צילום: תמר גיל

אורי כרמל מונה באחרונה לתפקיד מנכ"ל ארגון "ארץעיר" במקומה של בלה אלכסנדרוב, שמסיימת את תפקידה לאחר 6 שנים לטובת תוכנית מנדל למנהיגות חינוכית והשתתפות בתוכנית המתמחים של קרן ברק אובמה.

ל"שבע" נמסר, שבמסגרת תפקידו יהיה כרמל אחראי על הובלת הארגון בשלבי הפיתוח והביסוס הבאים שלו, כולל עיצוב האסטרטגיה הארגונית, אחריות כוללת על התקציב ומערך העובדים הארצי ויוזמה וניהול של פרויקטים ממשלתיים. כרמל מכיר היטב את "ארץעיר", הן כיו"ר הוועד המנהל לשעבר והן כחבר קהילת "קמה", המייסדת והמובילה של הארגון.

המנכ"ל החדש, יליד ארגנטינה, בן 40, אב ל-3, הוא תושב באר שבע, בעל תואר שני בעבודה סוציאלית קהילתית, ומשמש כמרצה במחלקה לעבודה סוציאלית באוניברסיטת בן גוריון. בעבר, הועסק כרמל כשליח עלייה וכשליח מרכזי של תנועת "הבונים דרור" בברזיל וכשליח עלייה של "הסוכנות היהודית" בריו דה ז'נרו ובצפון ברזיל. בעשור האחרון, הוא ניהל את אגף קהילה בבינ"ה, התנועה ליהדות חברתית; בתפקידו האחרון כיהן כמנהל אגף קהילה, היה אחראי על מערך רחב של פרויקטים ברחבי הארץ, וניהל שותפויות עם רשויות מקומיות ומשרדי ממשלה.

כרמל: "אני נרגש לעמוד בראש ארגון 'ארץעיר', הפועל לקידום הקהילתיות העירונית כגורם מרכזי להתחדשות עירונית ולחיזוק תחושת השייכות של התושבים לעיר. עבורי 'ארץעיר' הוא בית בייחוד בשל הערכים שהוא מקדם, התואמים את תפישת עולמי. אני מאמין שביחד עם הצוות שלו נמשיך להוביל וליצור מעגלים חברתיים וקהילתיים שיהפכו את העיר למקום שטוב לחיות בו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה