חדשות

ילדי הגן "חיתנו" את הגננת…

חדשות4 ביולי 2019    דקה אחת
0

עדן אדי צפויה להתחתן באמצע החודש הבא, אבל צוות וילדי גן "שדות" במושב שדה צבי "הקדימו" את חתונתה

ילדי הגן "חיתנו" את הגננת…
"לא יכולתי לבקש חתונה מושלמת מזו". החתונה המוקדמת | צילום: באדיבות מועצת מרחבים

ביום האחרון של הגן: חתונת הגננת. ל"שבע" נמסר, שצוות וילדי גן "שדות" שבמושב שדה צבי במועצה האזורית מרחבים, ערכו חתונה מוקדמת לגננת שלהם, עדן אדי. הגננת הצפויה להתחתן באמצע החודש הבא, עמדה מתחת לחופה יחד עם בן זוגה נתי, כשבקהל ילדי הגן שגם ליוו אותה בכניסה.

צילום: באדיבות מועצת מרחבים

אדי עבדה במהלך השנה כגננת מחליפה בגן של הגננת הקבועה עינת הלבני, שיצאה לשנת שבתון. את אירוע החתונה המוקדמת המיוחד שלה ארגנו במשותף מאיה דוד הסייעת, מיטל אפללו הגננת המשלימה והסייעות, הכל כמובן בשיתוף הילדים, שהתרגשו במהלך כל ההכנות. החתונה בגן "שדות" נערכה לפי כל הכללים, עם חופה, כיבוד וברכות. ילדי הגן הובילו את הכלה אל החופה, ויחד עם הצוות החינוכי ישבו והשתתפו בחגיגה.

נשות הצוות סיפרו שהכל התחיל מהילדים שמרגישים חלק בלתי נפרד מחיי הצוות, וראו עצמם גם חלק בלתי נפרד מחתונתה של הגננת שלהם. לכן החליט צוות המוסד שהדבר הנכון הוא שאם ילדי הגן לא יכולים להגיע לחתונה, החתונה תגיע אליהם, "כי בגן 'שדות' לא מאכזבים ילדים". ההכנות החלו לפני חצי שנה, כיאה להפקת חתונה מושקעת: עיצוב החופה, אפיית ועיצוב העוגה, הכיבוד, הטעמים, הברכות וכו', כאשר גם ההורים לקחו חלק פעיל בהכנות.

צילום: באדיבות מועצת מרחבים

ראש מועצת מרחבים שי חג'ג', שלח את ברכתו: "עדן גננת מצוינת שהובילה את הגן בנועם ובמקצועיות אדירה לאורך השנה, והילדים המתוקים והצוות מחזירים לכם אהבה. מזל טוב"!

"לא יכולתי לבקש חתונה מושלמת מזו", אמרה "הכלה". "הילדים התרגשו מאוד; הם עבדו כל כך כל כך יפה בהכנות לקראת החתונה. זה היום המאושר בחיי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה