חדשות

מאות באירוע החשיפה הטכנולוגי בפארק ההיי-טק

חדשות26 ביוני 2019    דקה אחת
0

היי-טקיסטים לעתיד נחשפו לחברות ההיי-טק המובילות בארץ ובעולם ולסטארט-אפים פורצי דרך, ויכלו למצוא את ההזדמנות הבאה שלהם בקריירה בבאר שבע

מאות באירוע החשיפה הטכנולוגי בפארק ההיי-טק
נחשפים. משתתפי האירוע בפארק | צילום: Sight – Edi goriansky photography

אירוע החשיפה הטכנולוגי השנתי של פארק ההיי-טק "גב ים נגב" התקיים באחרונה בבאר שבע. ל"שבע" נמסר, שבמהלך האירוע בו השתתפו מאות אנשים, קיבלו המשתתפים הזדמנות להכיר לעומק את האנשים שמאחורי החברות הגדולות בעולם, ולהיחשף לסטארט-אפים פורצי דרך הפועלים בפארק ההיי-טק החדשני בישראל. את הנוכחים בירכו דן בלומברג (סגן נשיא אוניברסיטת בן גוריון לפיתוח אזורי ותעשייתי), רותם יואלי (מנכ"ל מרכז הפיתוח החדש של "רפאל" ורועי צוובנר (מנכ"ל הפארק).

באירוע הועברו הרצאות של מיטב המומחים בתחומי הטכנולוגיה והסייבר, ונערכו סיורים חווייתיים במרכזי הפיתוח של החברות (כולל פגישות עם עובדים שחלקם סיפרו על האפשרויות השונות העומדות בפניהם במקומות התעסוקה שלהם) בפארק והפנינג טכנולוגי. נציגי החברות שפגשו את המשתתפים סיפרו להם על תחומי הפעילות של החברות השונות, וזכו לחיבור עם מאות אנשים המתעניינים במציאת מקום בתעשיית ההיי-טק הבאר שבעית המתפתחת.

בין החברות שהשתתפו בכנס היו Dell-EMC, Wix.com, Rafael, Deutsche Telecom, Dalet, Sigmabit- Elbit Systems, Taboola, Allscripts-dbmotion, Audiocodes, CERT IL,  ו-ECI. כיום, פועלות בפארק ההיי-טק יותר מ-70 חברות טכנולוגיות מהמובילות בעולם וכ-2,500 מהנדסות ומהנדסים עובדים בחברות השונות, ויותר מ-80 אחוזים מתוכם מתגוררים בבירת הנגב והאזור. הפארק, שהוקם בהובלת העירייה, האוניברסיטה וחברת "גב ים" מקבוצת "נכסים ובניין IDB", מזמין את תושבי באר שבע והאזור לקחת חלק בפיתוח הסייבר והטכנולוגיה, ולהצטרף לאלפי עובדי המתחם. בשבועות הקרובים ייפתחו בפארק מבשלת הבירה JEM'S, את הג'מס הראשון בדרום, בית קפה מרשת "אורבן קופיסטיישן" וסניף של "שופרסל אקספרס", המצטרפים לחדר הכושר "אייקון" שנפתח באחרונה ולסניף בנק "לאומי".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה