חדשות

הסכם שכר חדש לעובדי "טבע טק"

חדשות26 ביוני 2019    דקה אחת
0

כ-700 עובדי המפעל בנאות חובב ייהנו מתוספות למשכורותיהם של עד 4.6 אחוזים

הסכם שכר חדש לעובדי "טבע טק"
"למרות התקופה הקשה". החתימה על ההסכם | צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

ההסתדרות, הנהלת מפעל "טבע טק" בנאות חובב וועד עובדי המפעל חתמו באחרונה על הסכם שכר חדש, שיחול על כ-700 העובדים. ל"שבע" נמסר, שמעמד החתימה על ההסכם נערך בנוכחות יו"ר ההסתדרות במרחב הנגב מאיר בביוף, נציגי הנהלת "טבע טק", יו"ר ועד עובדי המפעל כאמל אל דאנפירי, מזכיר האיגוד המקצועי מהמרחב יקיר אוקנין וחברי הוועד אלה אדמוב, יבגני קויפמן, אלכס קרבט ואלכס בראון.

ההסכם כולל תוספות שכר שקליות לכלל העובדים, שינועו מ-2.2 ל-4.6 אחוזים, כאשר התוספת הגדולה יותר תינתן למשתכרים ברמות השכר הנמוכות יותר מתוך מטרה לצמצם פערים בין העובדים. תוספת השכר תשולם רטרואקטיבית מאפריל השנה. יצוין שההסכם מגיע בהמשך להסכם קיבוצי שנחתם לפני כחודש ב"טבע טק", וכלל שיפור בתנאי הרווחה והמרות רכיבי שכר לבסיס משכורות העובדים.

בביוף: "למרות התקופה הלא פשוטה שעוברת על קבוצת 'טבע', הצלחנו להשיג תוצאות מרשימות עבור עובדי מפעל 'טבע טק' המסורים, שראויים לכל תגמול עבור עבודתם. על אף הדרך הקשה, בסופו של דבר הגענו לעמק השווה עם הסכם מצוין שמצמצם פערים, ומגביר את השוויון בין העובדים. תודה לנציגי הוועד על נחישותם וליקיר מזכיר האיגוד, שנתן את כל כולו לטובת המטרה".

אל דאנפירי: "אני מברך על חתימת ההסכם. תודה לכל העובדים ובפרט לחברי הוועד על התמיכה והליווי וכן לנציגי ההסתדרות במרחב הנגב על הסיוע בכל שלבי המו"מ".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה