חדשות

כתב אישום נגד חשודים בגניבת מונית בבאר שבע

חדשות26 ביוני 2019    דקה אחת
0

2 צעירים כבני 20 חשודים שהצליחו לברוח עם המונית שנהגה המתין בסמוך לה לנוסעים

כתב אישום נגד חשודים בגניבת מונית בבאר שבע
שודד מונית | צילום אילוסטרציה: ארכיון

גנבים גנובים? כתב אישום יוגש נגד 2 צעירים מבאר שבע בחשד לגניבת מונית. ל"שבע" נמסר, שביום שישי לפני כשבועיים, התקבלה במשטרת מרחב הנגב קריאה לעזרה סמוך למוקד בילוי בבירת הנגב.

מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עלה, שנהג מונית המתין בסמוך מחוץ לרכבו לצורך הסעת נוסעים. לאזור הגיעו 2 צעירים שסיימו את הבילוי שלהם, כש-1 מהם נכנס למושב נהג המונית, ואילו ה-2 התיישב במושב האחורי, והם החלו בנסיעה.

משהבחין נהג המונית בנעשה, הוא החל לרדוף אחר רכבו, פתח את דלת הנהג, ואחז בהגה בניסיון למנוע מהצעיר להימלט עם הרכב. הנהג הצעיר האיץ את נסיעתו, וכתוצאה מכך נגרר נהג המונית, נפל, נחבל, ונזקק לטיפול רפואי בבית חולים.

בהמשך, נטשו הצעירים את המונית, והחלו במנוסה רגלית. כוחות משטרה נוספים שהגיעו למתחם ביצעו סריקות נרחבות, אותרו 2 חשודים העונים לתיאור, והם נעצרו. בבדיקה הוברר, שהצעיר החשוד שאחז בהגה המונית לא הוציא מעולם רישיון נהיגה, ואף נהג לאחר ששתה אלכוהול.

מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת, כאשר בהמשך החקירה שוחרר החשוד שישב בכיסא הנוסע מאחור. עם תום מלאכת החקירה, הוגשה הצהרת התביעה להגשת כתב אישום בגין המיוחס, והמעצר הוארך עד היום (רביעי).

במשטרה מדגישים: "משטרת ישראל פועלת כל העת נגד עבירות האלימות על גווניהן השונים, תוך הרחקת חשודים מעורבים מהמרחב הציבורי ולמען הציבור הנורמטיבי שומר החוק".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה