חדשות

ביקור השופט

חדשות20 ביוני 2019    דקה אחת
0

השופט אריאל חזק מבית המשפט המחוזי בבאר שבע הגיע לסיור מקצועי ביחידת "מעוז" של שירות בתי הסוהר

ביקור השופט
שופטים בשב"ס. הסיור ביחידה | צילום: דוברות שב"ס

במסגרת מדיניות שירות בתי הסוהר (שב"ס) לחיזוק קשרי העבודה עם הקהילה, הגיעו באחרונה 5 שופטים, ביניהם השופט אריאל חזק מבית המשפט המחוזי בבאר שבע, ליחידת "מעוז", היחידה לפיקוח אלקטרוני של שב"ס.

ל"שבע" נמסר, שהשופטים נפגשו עם סגל פיקוד היחידה בראשות סגן גונדר אלונה זרזבסקי, במטרה ללמוד מקרוב על חלופת המעצר הייחודית שמציעה היחידה לפיקוח אלקטרוני והיכולות המקצועיות והמבצעיות שלה. הם התרשמו ממערך השליטה שיש ליחידה, בחנו מקרוב את הטכנולוגיות המשמשות אותה, ושמעו על היתרונות שיש לאיזוק האלקטרוני המאפשר מעקב ופיקוח ללא צורך בכליאה מאחורי סורג ובריח.

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה