חדשות

צה"ל עובר דרומה – דרך נאות חובב

חדשות20 ביוני 2019    דקה אחת
0

ביקור חשוב של ראשי מינהל המעבר במשרד הביטחון במועצה התעשייתית

צה"ל עובר דרומה – דרך נאות חובב
מי חלם בשנות ה-80? משמאל, כהן, עו"ד אלפסי והאחראית לתשתיות במינהל המעבר דרומה יונת מרתון | צילום: באדיבות מועצת נאות חובב

ראשי מינהל המעבר דרומה במשרד הביטחון הגיעו באחרונה לישיבה במועצת נאות חובב, במטרה לתאם פרויקטים משותפים למועצה התעשייתית הגדולה במדינה ולמערכת הביטחון. ל"שבע" נמסר, שראש המועצה עו"ד גדי אלפסי, סקר בפני האורחים את הנושאים החשובים לשיתוף פעולה, ולאחר הסקירה של ניר חסון (מנהל היחידה הסביבתית), ציין: "מי חלם בשנות ה-80, שיקום בנאות חובב מרכז תעשייתי המייצא ביותר מ-4 מיליארד דולר בשנה? אנחנו מקיימים קשרים עם קריית ההדרכה בצומת הנגב, כמו גם עם כל הגורמים המתורגלים בשגרה ובחירום. מרחבי העולם מגיעות אלינו משלחות כלכליות, כדי להתעניין בהקמת מפעלים כאן".

עו"ד אלפסי הוסיף: "אנו מבקשים לפתוח ציר תחבורה המקביל לכביש 40, וזאת למקרים שבהם כביש 40 יהיה סגור. 4 רשויות מחזיקות בשטחים של נתיב חלופי זה: נאות חובב, באר שבע, רמת נגב ומרחבים. אנחנו זקוקים לשיתוף הפעולה שלכם בקידום העניין החיוני כל כך".

תת אלוף במילואים איציק כהן (ראש מינהל המעבר), הציג את הפרויקטים הגדולים שבתחום טיפולו, ביניהם עיר הבה"דים הנמצאת בתנופת פיתוח, כאשר בתכנון העברה אליה של חלקים ממחנה זיקים; הקמתה של קריית התקשוב הדיגיטלית בבירת הנגב (בנוסף ליחידת הטכנולוגיה של חיל האוויר ופיקוד דרום) ליד פארק ההיי-טק הצמוד לקמפוס אוניברסיטת בן גוריון ובשטח בנוי של לא פחות מ-200 אלף מ"ר. איציק כהן ציין, כי במקום ייבנו 200,000 מ"ר; העברת יחידות המודיעין לשטח הגדול שמדרום לצומת תל שוקת; ומרכזי אספקה ארציים שיוקמו בצפון ובמרכז ובדרום (בבסיס משמר הנגב הסמוך לקיבוץ). הוא גם סקר את מכלול הפרויקטים הגדולים, שבאחריות המינהל ולא ממוקמים בנגב, והדגיש את הצורך בטיפול בתשתיות לאומיות ובהיערכות הנדרשת להקמתן.

כתבות נוספות בחדשות

0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת
0

עוצמה נשית בחזית ובעורף

מאות השתתפו באירוע הצדעה לנשים שהתקיים בבאר שבע

חדשות21 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה