חדשות

סגן נשיא חדש לקשרי ציבור ופיתוח משאבים באוניברסיטת בן גוריון

חדשות20 ביוני 2019    2 דקות
0

את התפקיד קיבל ג'ף קיי, שיחליף מהחודש הבא את פרופ' סטיב רוזן

סגן נשיא חדש לקשרי ציבור ופיתוח משאבים באוניברסיטת בן גוריון
ג'ף קיי. "הזדמנויות חדשות" | צילום: דני מכליס

הוועד המנהל של אוניברסיטת בן גוריון אישר באחרונה את מינויו של ג'ף קיי לתפקיד סגן הנשיא לקשרי ציבור ופיתוח משאבים. ל"שבע" נמסר שקיי שנבחר בידי ועדת חיפוש בראשות נשיא האוניברסיטה פרופ' דניאל חיימוביץ, יחליף את פרופ' סטיב רוזן, ויחל בתפקיד ביולי.

מאז שעלה מסקוטלנד לישראל ב-1982, הוא מילא מגוון תפקידי הובלה במגזר ה-3 במדינה. בתום קריירה של 10 שנים כמורה בחינוך המיוחד וכמנהל בית ספר, הפנה קיי את מאמציו לתחום הפילנתרופי, וב-25 השנים האחרונות הוא גייס מספר רב של תרומות פילנתרופיות משמעותיות, ועסק בבניית שותפויות וניהול מו"מ מוצלח עם משרדי האוצר, הביטחון, השיכון, החינוך, ראש הממשלה, צה"ל ועוד. קיי גם פיקח על הזדמנויות למענקים שהוצעו בידי מחלקת המדינה של ארה"ב.

בין היתר, הוא שימש כסגן נשיא ומנכ"ל "הקרן לידידות", מנכ"ל לפיתוח משאבים וענייני ציבור ב"סוכנות היהודית לישראל" ושליח קהילתי לפדרציה היהודית של מטרופולין דטרויט. קיי נמנה עם מייסדי האקדמיה הישראלית לפילנתרופיה, והיה ועודנו מעורב בפיתוח ידע והשתלמויות אודות המגזר השלישי בישראל, בדגש על הכלים הדרושים לבניית יכולת, פילנתרופיה יעילה ופיתוח בר קיימא. נוסף על פעילויותיו המקצועיות, הוא מעורב גם בקהילה, מתנדב במגוון ארגונים ועמותות וחובב טיולים, זאת לצד היותו רוכב אופניים נלהב.

פרופ' חיימוביץ בירך על המינוי, וציין שהמצוינות והמסירות המקצועית של קיי לעניינים חברתיים וקהילתיים הופכות אותו למועמד המתאים ביותר לתפקיד. "ג'ף הוכיח את מחויבותו לחברה הישראלית בדרכים רבות, הן ברמה המקצועית והן ברמה האישית", אמר נשיא אוניברסיטת בן גוריון. "בחודשים האחרונים בהם הכרתי את ג'ף באופן אישי, למדתי איזה מנהיג מעורר השראה הוא. הניסיון והתשוקה שלו יסייעו בהשלמת משימתה הייחודית של האוניברסיטה כמוסד האקדמי המוביל בישראל וחלק חשוב במרקם החברתי בבאר שבע ובנגב".

וקיי סיכם: "אני נרגש להתחיל פרק חדש של עשייה באוניברסיטת בן גוריון. יש לי את הכבוד לאייש את התפקיד המאתגר והמעניין שטומן בחובו כל כך הרבה הזדמנויות חדשות עבור האוניברסיטה. חוקרי אוניברסיטת בן גוריון מובילים מחקר פורץ דרך במגוון תחומים, ומתמודדים עם האתגרים הגדולים ביותר של העידן הנוכחי. אני גאה להצטרף לנבחרת שמבקשת להביא בשורה מהנגב, ולמצב את המחקר הישראלי בחזית בינלאומית".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה