חדשות

נוק-אאוט אדיר לדנוך

חדשות20 ביוני 2019    דקה אחת
0

עו"ד אלעד דנוך השיג קרוב ל-70 אחוזים מקולות הבוחרים, והצליח להכניס 8 חברים למחוז הדרום בוועד לשכת עוה"ד המחוזי המונה 11 חברים בלבד...

נוק-אאוט אדיר לדנוך
עו"ד אלעד דנוך. "מדיניות הנובעת ממשנה זהירות" | צילום: זוהר שיטרית

ניצחון סוחף וחסר תקדים לעו"ד אלעד דנוך בבחירות לראשות מחוז הדרום בלשכת עוה"ד, כאשר עו"ד דנוך זוכה בכ-68 אחוזים מקולות מצביעים, ולראשונה בהיסטוריה של המחוז נבחר לראשות מחוז הדרום בלשכה (המשתרע מאשדוד עד אילת) כתושב אשקלון. ל"שבע" נמסר, שגם סיעת "המחוז מנצח" בראשותו רשמה הישג חסר תקדים, לאחר שהכניסה 8 חברים מתוך 11 מושבים.

דנוך זכה ב-67.8 אחוזים מהקולות, לעומת מתחריו עו"ד ליאור מרקוביץ' שהגיע למקום ה-2 עם 17.32 אחוזים ועו"ד חן אביטן במקום ה-3 עם 14.85 אחוזים מקולות הבוחרים. שיעור ההצבעה היה גבוה במיוחד, והגיע ל-54 אחוזים, כמעט כפול משיעור הבחירה הארצי שהיה נמוך ביותר (פחות מ-30 אחוזים). כאמור, גם בוועד המחוזי גרף עו"ד דנוך רוב מוחלט של מושבים, כאשר רשימתו הכניסה 8 מושבים מתוך 11 , כולל מושב היו"ר.

דנוך (34) הוא שותף במשרד דנוך-ריביצקי המתמחה בנזיקין, ועד כה כיהן כמ"מ יו"ר ועד מחוז הדרום וכיו"ר פורום הצעירים. עם היוודע התוצאות, הוא מסר: "הניצחון הזה הוא ניצחון של כל עוה"ד במחוז, עו"ד שרצו שינוי, שרצו מחוז נגיש ופתוח יותר, שרצו כתובת אמיתית. אני גאה ושמח על התוצאה המדהימה שהשגנו בזכותם. זה בהחלט לא מובן מאליו, ואני מתחייב לקיים את ההתחייבות שלי להפוך את מחוז דרום בית לעוה"ד מכל הערים בדרום. נחולל כאן מהפכת שירות אמיתית. עוה"ד יקבלו מעתה הרבה יותר. נהיה פה למענם. אני כאן בשליחותם. מתחילה תקופה חדשה במחוז, ואני גאה להוביל אותה עבורכם. תודה מקרב לב לאלפי התומכים, מאות החברים, עשרות הפעילים וכל מי שהיה שותף לניצחון המרשים הזה. אני מתחיל לעבוד כבר מהיום כדי להוציא אל הפועל את החזון והתוכניות שלנו למחוז הדרום שייתן יותר לעוה"ד שלו".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה