חדשות

בטיחות במקום הראשון בארגון קבלני הנגב

חדשות18 ביוני 2019    דקה אחת
0

הסתיים הקורס הראשון להכשרת עוזרי בטיחות למנהלי עבודה של ארגון הקבלנים, בשיתוף מכללת "שבירו"

בטיחות במקום הראשון בארגון קבלני הנגב
מרעננים נהלים באתרי הבנייה. פעילות ארגון הקבלנים | צילום: באדיבות קבלני הנגב

הקורס הראשון להכשרת עוזרי בטיחות למנהלי עבודה של ארגון קבלני הנגב, בשיתוף מכללת "שבירו", הסתיים השבוע. ל"שבע" נמסר, שהקורס שנפתח בהמשך לכניסתו לתוקף של החוק, המחייב הצבת עוזרי בטיחות באתרי בנייה, מהווה חלק משורת יוזמות ארוכה של ארגון הקבלנים להגברת הבטיחות באתרים ולהעלאת המודעות לסוגיה. כך למשל, לא מכבר, הופסקה העבודה באתרי הבנייה בנגב למשך 4 שעות, במהלכן הגיעו נציגי הארגון לאתרים, והעבירו מפגשי הדרכה והסברה בתחום הבטיחות יחד עם חידוד נהלי העבודה.

הנהלת ארגון קבלני הנגב קוראת לקבלנים בדרום לפעול ליישום החוק, ולהכשיר את עובדיהם בין השאר, באמצעות קורסים מקצועיים, כדוגמת הקורס המדובר של ארגון הקבלנים, כאשר כבר בחודש הקרוב, צפוי להיפתח קורס נוסף לממוני בטיחות עבור הנדסאים ומהנדסים.

יו"ר ארגון קבלני הנגב, אלי אביסרור: "כשמדובר בחיי אדם, אסור שנושא הבטיחות יירד לרגע מסדר היום. עובדי הבנייה, הקבלנים והמהנדסים הם הלב הפועם של ענף הבנייה ושל המשק הישראלי. אנחנו מחויבים להכשיר את כל העוסקים בענף, ולחזק את המודעות לנושא הבטיחות".

מנכ"ל ארגון הקבלנים, צביקה ליבנה: "האחריות על ביטחון העובדים מוטלת עלינו הקבלנים, על המדינה וגם על העובדים. אני קורא לכל העוסקים בענף הבנייה בדרום לפעול במלוא האמצעים להכשרת עוזרי בטיחות והצבתם בהקדם באתרי הבנייה. מדובר בצעד חשוב ומשמעותי לטיפול בכל סוגיית הבטיחות".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה