חדשות

המגדלים יוגבהו, מספר הדירות לא ישתנה…

חדשות18 ביוני 2019    דקה אחת
0

ועדת המשנה לתכנון ובנייה באר שבע בראשות מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על אישרה בקשה לתוספת קומה בכל מגדל בפרויקט בשכונת נווה נוי, אך לא יחידות דיור

המגדלים יוגבהו, מספר הדירות לא ישתנה…
טל אל על. "הפיכת הטבע לזמין ונגיש" | צילום: באדיבות עיריית באר שבע

9 מחברי ועדת המשנה לתכנון ובנייה באר שבע, בהם יו"ר הוועדה, מ"מ ראש העירייה ומחזיק תיק ההנדסה טל אל על, אישרו באחרונה, את בקשתה של חברת "אביסרור ובניו ייזום ופיתוח בע"מ" להוסיף קומה 1 לכל אחד מ-2 מגדלי המגורים, שאושרה הקמתם ב-13 קומות ברחוב תדהר שבשכונת נווה נוי. לאחר האישור, יהיה כל מבנה בן 14 קומות.

עם זאת, דחו החברים את בקשת "אביסרור" להוסיף ל-80 יחידות הדיור המאושרות עוד 20 יחידות, כך שלא ייבנו 100 דירות, זאת למרות אישור שלהם לבקשה הנוספת מטעם החברה להגביה כל בניין מ-50 ל-53 מטרים. החלטתם של רוב חברי ועדת המשנה התבססה על התייחסות הצוות המקצועי של הוועדה, לפיה "מבדיקה שנערכה ולפי נתוני הפרוגרמה העירונית, קיים חוסר בצרכי ציבור בשכונה, ובהתאם לכך לא ניתן לאשר תוספת יחידות דיור נוספות בהקלה".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה