חדשות

המהפך של השדרה

חדשות18 ביוני 2019    דקה אחת
0

השדרה המוזנחת לצד בית "בת דור" באר שבע שודרגה והפכה ל"שדרת האשלים"

המהפך של השדרה
"שדרת האשלים המקסימה". השדרה המוזנחת לשעבר | צילום: פרויקט פלייס-מייקינג

פרויקט פלייס-מייקינג "שדרת האשלים", הממוקם במעבר לצד בית "בת דור" באר שבע לכיוון מקיף א' בבירת הנגב נחנך אתמול (ראשון). ל"שבע" נמסר, שהשדרה המוזנחת עברה מהפך ובמסגרתו נצבעו הגדרות, הוקמו פינות ישיבה וספסלים, הוצבו טריבונות ישיבה, הותקנה תאורה למקום ועוד.

הגדרות הפכו לשדה כלניות פורח המשקף את יופיו של הנגב, ומצידה השני של הגדר צוירו מוסדות המזוהים עם בירת הנגב כמקור לגאווה, ביניהם אנדרטת הנגב. כל אלה הפכו את השדרה למקום נעים וחווייתי לעוברים ושבים, בזכות מימון הפדרציות היהודיות ובשיתוף המחלקה לגיאוגרפיה באוניברסיטת בן גוריון.

על התכנון והביצוע של הפרויקט בשטח עמל צוות הסטודנטים מהמחלקה לגיאוגרפיה באוניברסיטה (אנדריאה, עומרי, אור, הדר, דוד ואלון) ורועי פביאן מנחת הקורס "קריאייטיב פלייס-מיקינג". בפעילות הקהילתית שותפו גם תלמידי מקיף א', שלקחו חלק משמעותי בפרויקט ובהקמת המיזם. "את היצירתיות שהבאתם איתכם ואת רוח הנעורים ניתן לראות בכל מקום בגינה", אמרה בטקס החנוכה מנכ"לית "בת דור" באר שבע ולהקת המחול "קמע", מרב צימנד. את האירוע כיבדו בנוכחותם, בין היתר, סגן ראש העירייה ומחזיק תיק האחזקה העירונית שמעון בוקר, מנהל אגף האחזקה ברשות אבי ביטון, מנהלת "שותפות מונטריאול" דפני לפידות ונציגת הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה נסטיה ליטווינקו.

וצימנד סיכמה: "הפרויקט שאתם רואים כאן היום הוא פרי עבודה של 3 סמסטרים, שהתחיל באפיון, המשיך בבחירת המקום, דרך תכנון הפרויקט ועד לביצוע שלפנינו. שדרת האשלים המקסימה היא עבור הקהילה, ואני מקווה שתמשיך להנעים את ההליכה במקום לכל תושבי השכונה ובאיה, לשנים לבוא".

כתבות נוספות בחדשות

0

תושבת תל שבע נעצרה בחשד לקדר עם...

"זריחה מוקדמת": בפשיטה של כוחות המשטרה של המחוז הדרומי נעצרה תושבת תל שבע, קרובת משפחה של בכיר בארגון הטרור חמאס, בחשד לקיום קשר עם פעילי חמאס והזדהות עם ארגון הטרור תוך ביצוע הסתה ותמיכה למעשה טרור בישראל.

חדשות1 באפריל 2024    דקה אחת
0

יריד שישי במדרחוב קק"ל חוזר

ביריד המתחדש יציגו מעל 30 דוכנים מקוריים לצד העסקים במדרחוב, הברים התוססים ושדרת האוכל העשירה במקום באווירה שמחה עם מופעים של נגני רחוב. לצד היריד חוזר גם שוק האיכרים המתקיים במימון המשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, ויציע תוצרת מגוונת ועשירה של חקלאי האזור

חדשות25 במרץ 2024    דקה אחת

כתיבת תגובה